Gjest Cuddly Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 Fikk ny mascara fra SN i går; C. Diors Maximeyes... Fin å ta på, fint å se på - helt til jeg hadde kjent på øyenvippene (bøyd dem lett oppover for å kjenne om vippene ble veldig stive). Da jeg gikk til speilet 5 min etter lå alt som hadde vært ytterst på vippene UNDER øyet :-x DRITT :evil: Vurderer å sende en mail til SN, kanskje jeg får pengene igjen, det gjorde jeg ihverfall en gang de hadde sendt meg en helt knusketørr mascara....
Alterna Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 høres ut som at jeg ikke skal shoppe noe derfra iallfall...
Gjest Cuddly Skrevet 27. august 2004 #3 Skrevet 27. august 2004 høres ut som at jeg ikke skal shoppe noe derfra iallfall... Du missforstår litt... Jeg har handlet en god del fra SN, men det er bare denne mascaraen + en annen jeg har vært missfornøyd med. Det samme kunne sikkert skjedd i et parfymeri, men da hadde det vært litt enklere å klage :-?
glaciera Skrevet 27. august 2004 #4 Skrevet 27. august 2004 Den første mascaraen jeg kjøpte fra SN hadde litt bøyd kost. Den andre var helt fin, og nå har jeg nettopp bestilt en ny. Alle tre forskjellig merke. Ellers har jeg vært godt fornøyd med varene derfra. Fikk 12% rabatt på siste bestilling tilsammen, på allerede lave priser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå