Gjest crazycatlady Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Noen som vet om Nelly pleier å ha rabatt på merkevarer av og til? Jeg har ikke handlet så mye der, men har sett at de til stadighet har rabatter på egne varer, men tror ikke jeg har sett på merkevarer. Skal nemlig kjøpe en Marc by Marc Jacobs-veske derfra og da utgjør jo en eventuell 10 eller 20%-rabatt litt. Kjedelig om det plutselig blir rabatt 2 dager etter man har bestilt liksom. Men når det er sagt mistenker jeg vel egentlig at en eventuell merkevarerabatt ikke vil gjelde de mer eksklusive merkene.
FantasDick Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Jeg vet ikke om de pleier å kjøre rabatt på merkevarer bortsett fra når varene er på "vanlig" salg, men om du bruker Remembercard når du betaler får du 12% rabatt, det hjelper jo litt? Ikke at jeg skal reklamere, men kom på det fordi jeg bruker det på Nelly selv.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 De som de fleste andre nettbutikker har et unntak for rabattkoder og tilbud på de litt dyrere merkevarene. Anonymous poster hash: 14f47...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå