Sandman Skrevet 26. august 2004 #1 Del Skrevet 26. august 2004 Hva har følgende lag felles? Arsenal, PSV Eindhoven og Panathinaikos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 26. august 2004 #2 Del Skrevet 26. august 2004 Fargen rød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 26. august 2004 #3 Del Skrevet 26. august 2004 Hva har følgende lag felles? Arsenal, PSV Eindhoven og Panathinaikos. De kommer alle til å gjøre Rosenborg til latter utover høsten? De kommer alle til å score masse mål på Espen Johnsen? The list goes on and on. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 26. august 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 26. august 2004 Neppe. Ihvertfall ikke det jeg mente. Arsenal har rød-hvite trøyer, men aner ikke hva de andre to har. Gjett på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 26. august 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 26. august 2004 De kommer alle til å gjøre Rosenborg til latter utover høsten? De kommer alle til å score masse mål på Espen Johnsen? The list goes on and on. Du har rett i at de skal møte RBK i CL, men forøvrig tøyser du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 26. august 2004 #6 Del Skrevet 26. august 2004 Hehe. Gi flere hint da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 26. august 2004 #7 Del Skrevet 26. august 2004 De har alle bokstaven s i navnet sitt er også et fellestrekk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2004 #8 Del Skrevet 26. august 2004 De er ikke norske lag! *innlysende* K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. august 2004 #9 Del Skrevet 26. august 2004 De er alle fotball-lag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 26. august 2004 #10 Del Skrevet 26. august 2004 Ingen av dem er Odd. Ny oppgave: Hva er forskjellen på en elefant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2004 #11 Del Skrevet 26. august 2004 Ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #12 Del Skrevet 30. august 2004 Den kan verken sykle. Men hvem er egentlig denne Odd Grenland som fotballaget er kalt opp etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 30. august 2004 #13 Del Skrevet 30. august 2004 Den kan verken sykle. Men hvem er egentlig denne Odd Grenland som fotballaget er kalt opp etter? Grunnleggeren av Grenlandsregionen. Gregorius Dagson hadde bare en mindre ubetydlig rolle i dette. Det var Oddmund Grønlandsfarer som sto for samlingen av Grenland til ett rike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 30. august 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 30. august 2004 Den kan verken sykle. Men hvem er egentlig denne Odd Grenland som fotballaget er kalt opp etter? Laget er ikke kalt opp etter han, det jo for faen han alene som spiller. Til å begynne med syntes jeg synd på karen, når jeg så at han skulle spille mot Brann, RBK osv. Men nå har jeg blitt mer vant til at han spiller jevnt med de fleste lagene i Tippeligaen. Må si jeg er imponert. Skjønner ikke at han ikke er på landslaget. Jeg beundrer også Runar, som spiller i toppserien i håndball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #15 Del Skrevet 30. august 2004 Laget er ikke kalt opp etter han, det jo for faen han alene som spiller. Til å begynne med syntes jeg synd på karen, når jeg så at han skulle spille mot Brann, RBK osv. Men nå har jeg blitt mer vant til at han spiller jevnt med de fleste lagene i Tippeligaen. Må si jeg er imponert. Skjønner ikke at han ikke er på landslaget. Jeg beundrer også Runar, som spiller i toppserien i håndball. Ja, han er i hvert fall bedre enn Vidar, som nesten rykker ned fra 2. divisjon. På den annen side får jo også Vidars damelag en helt annen betydning - det er jo rett og slett sånn at mannen er muslimbigamist av verste skuffe. Hvor er Valhalla når man trenger ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå