AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Jeg har svært mye dekketøy, glass, vaser, fat, boller osv. Jeg har bare plass til å ha hverdagsserviset stående fremme, men jeg har frigjort en bod hvor jeg tenker å oppbevare slikt. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal organisere det. Skal jeg la alt stå utildekket, eller bør jeg kjøpe oppbevaringsesker? Hva slags esker? Jeg kunne tenke meg noe gjennomsiktig, men hvor selges det? Hvordan oppbevarer dere alt sånt som blir brukt hvert skuddår (eller sjeldnere)? Anonymous poster hash: 42546...0cc
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Ville ikke hatt slikt stående i en bod i en fllesbolig. Bor du i enebolig/rekkehus er saken en annen. Sett deg inn i hva forsikringen din dekker, før du plasser kostbare gjenstander i en bod. Vitrineskap i stuen er løsningen her.Anonymous poster hash: 88e91...494
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Det er en bod innenfor kjøkkenet i en enebolig. Orker ikke ha sånt i min lille stue. Anonymous poster hash: 42546...0cc
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Det er en bod innenfor kjøkkenet i en enebolig. Orker ikke ha sånt i min lille stue. Anonymous poster hash: 42546...0cc Da lager du enten hyller eller finner et passende skap og setter det inn i. Anonymous poster hash: 88e91...494
Gjest Margit Spat Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Slike oppbevaringsbokser med lokk som man får kjøpt f.eks på Europris kan kanskje passe til dette? De er i halvgjennomsiktig, hvitaktig plast, og kan stables oppå hverandre. Jeg ville nok hatt den tyngste underst, for å si det slik, men de har ulike typer i ulike størrelser, så det burde være mulig å finne noe som passer til formålet. Her er et eksempel: http://www.europris.no/hjem-interior/oppbevaring/oppbevaring-kasser-kurver/plastkasse-31-l-m-klipslokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå