Vilje Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 fikk en liten tube med dette hos frisøren, og synes den er kjempebra!! håret blir glatt, den lukter herlig og...ja. Men lurer på om det kanskje er masse silikon i den? Også lurer jeg på om den lille tuben kan kjøpes i større forpakninger..
Smiley Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 Det hørtes ut som et kjempeprodukt. Jeg kunne også tenke meg å kjøpe dette. Men kan man kjøpe dette i butikken/frisøren?
Gjest Ethereal Skrevet 26. august 2004 #3 Skrevet 26. august 2004 Det er favorittbalsamen min! Den inneholder såvidt jeg kunne se (tok et søk og fant ingrediensene) to silikoner; den første tror jeg er av den ikke vannløselige typen, det er amodimethicone, den andre er jeg usikker på om er vannløselig; det er laurylmethicone copolyol. Hos meg har den aldri fått håret til å bli motstandsdyktig mot pleiestoffer slik at håret blir tørt, og den gjør ikke håret flatt og tungt. Bruk en "clarifying" shampo en gang pr uke, selv bruker jeg den grønne fra Herbal Essences, men den er ikke så lett å få tak i. Den kommer i en flaske på 200 ml, og koster rundt 180 kroner.
Smiley Skrevet 26. august 2004 #4 Skrevet 26. august 2004 Kjempebra! Men hvor får jeg kjøpt den???? Takk...
Vilje Skrevet 26. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2004 da tenker jeg at jeg kjøper den som er noe større ja. hittil er det en klar favoritt hos meg ja! er du forresten tromsø-jente ethereal?
Gjest Ethereal Skrevet 26. august 2004 #8 Skrevet 26. august 2004 Er ikke fra byen opprinnelig (fra den landsdelen hvor det regner), men har bodd her siden 1992, så jeg regner meg så godt som innfødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå