Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 Hvor mye bruker dere på klær og sminke i måneden? Eller kjøper dere i det hele tatt noe nytt hver måned?
Gjest Ethereal Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 Bra du bare nevnte klær og sminke (hvor det ikke alltid kjøpes nye ting hver måned), og ikke hudpleieprodukter.... Forøvrig har jeg ikke peiling, men har skjerpet meg betraktelig i forhold til tidligere.
Smiley Skrevet 26. august 2004 #3 Skrevet 26. august 2004 WHÆ!!!! Godt spørsmål! Før sommerferien ble det nok handlet inn for noen kr hver måned Men siden vi sparer til bryllup neste år, så kan jeg ikke handle mer enn akkurat det jeg blir tom for. Så ikke flere eksperimentelle leppe eller øyegreier her på meg på over ett år
Dagensdiva Skrevet 26. august 2004 #4 Skrevet 26. august 2004 Ganske MYE! Er veldig glad i klær, sko, makeup osv... Prøver jo å skjerpe meg...men LETT ER DET IKKE!!! :oops: En sykdom?
Sita Skrevet 26. august 2004 #5 Skrevet 26. august 2004 Handler ikke hver mnd. nei, sminke bruker jeg svært sjelden.Klær kjøper jeg da det er salg og ved behov, så blir ikke store summen her
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #6 Skrevet 26. august 2004 Ganske MYE! Er veldig glad i klær, sko, makeup osv... Prøver jo å skjerpe meg...men LETT ER DET IKKE!!! :oops: En sykdom? Har lest om alle greiene du kjøper deg, og må innrømme at jeg er nysgjerrig... Hva jobber du med, som har råd til alt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå