AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Del Skrevet 5. mai 2015 Kjøpte en alkohol fri vin men på flasken står det at det er 0,5 prosent alkohol i den. Babyen er 5 uker. Kan jeg drikke denne ? Den er jo strengt tatt ikke alkoholfri når den inneholder 0,5 prosent. Er veldig i tvil. Anonymous poster hash: 60ff0...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 5. mai 2015 #2 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg ville kanskje ikke helt i meg flaske på flaske, men 0,5% alkohol er per definisjon alkoholfritt. Det er like mye, om ikke mer alkohol i kulturmelk. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Del Skrevet 5. mai 2015 Det går helt fint. Hvis ikke bør du bekymre deg for å drikke kultura eller yoghurt også. HYSTERI Anonymous poster hash: 1be26...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg hadde stått over men det er jo helt frivillig. Du merker jo om ungen reagerer på det. Anonymous poster hash: 08539...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 5. mai 2015 #5 Del Skrevet 5. mai 2015 Alt under 0,7 er regnet som alkoholfritt. Skal du ha 0,0 kan du heller ikke drikke Munkholm, Clausthaler - og som nevnt over må du holde deg unna yoghurt... Les her hva Matportalen skriver: http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/gravide/kan_gravide_drikke_alkoholfritt_ol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullars Skrevet 5. mai 2015 #6 Del Skrevet 5. mai 2015 Hvis du ikke er gravid, men ammer, ville jeg være enda mindre bekymret -- når du er gravid, får babyen samme alkoholprosent i blodet som deg. Når du ammer drikker babyen melk med samme alkoholprosent som blodet ditt, så babyen får i seg veldig lite. Du skal ikke gå på fylla såklart, men et glass alkoholfri vin kommer baby ikke til å legge merke til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henschi Skrevet 5. mai 2015 #7 Del Skrevet 5. mai 2015 Denne kan drikkes uten bekymringer! Og gratulerer med en liten i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akkuratnå Skrevet 5. mai 2015 #8 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg drakk den både under graviditeten og mens jeg ammet. Babyen fikk vondt i magen av alt annet enn vann og den vinen, så når jeg skulle kose meg var det den det gikk i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #9 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg drakk den både under graviditeten og mens jeg ammet. Babyen fikk vondt i magen av alt annet enn vann og den vinen, så når jeg skulle kose meg var det den det gikk i. Synes du den er god?? Hvilken type var det? Tror jeg har prøvd de fleste og alle smaker sørpe..Anonymous poster hash: 60d56...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #10 Del Skrevet 6. mai 2015 Det går heeeeeeelt fint. Anonymous poster hash: 0e250...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 6. mai 2015 #11 Del Skrevet 6. mai 2015 Min kjære har funnet bobler på polet med 0,5 prosent alkohol, og den er nydelig faktisk!! Koser meg masse med den i helgene i stedet for brus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #12 Del Skrevet 6. mai 2015 Min kjære har funnet bobler på polet med 0,5 prosent alkohol, og den er nydelig faktisk!! Koser meg masse med den i helgene i stedet for brus Hvilken produsent da?Anonymous poster hash: 60d56...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 6. mai 2015 #13 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg har drukket et par bokser alkoholfritt øl hittil i svangerskapet, de kan jo inneholde opptil 0.7% som tidligere nevnt, men da jeg var på polet for å finne noe sprudlende hadde de en flaske 0.5% "alkoholfri" med sånn gravid-forbudt merke på. Dama på polet sa den ikke kunne drikkes av gravide, men hun sa ingenting om ølet som hun heller anbefalte meg.. Gadd ikke diskutere det der og da, men jeg synes det var litt merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 6. mai 2015 #14 Del Skrevet 6. mai 2015 (endret) Hvilken produsent da?Anonymous poster hash: 60d56...0db http://www.kiviksmusteri.se/sv/vara-produkter/fruktvin/smaker/ Den hvite drikker jeg Link fra polet: http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/alkfr-mtils-sukker/sverige/kiviks-fladerblomsvin/sku-468401 Endret 6. mai 2015 av Daiquiry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #15 Del Skrevet 6. mai 2015 http://www.kiviksmusteri.se/sv/vara-produkter/fruktvin/smaker/ Den hvite drikker jeg Link fra polet: http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/alkfr-mtils-sukker/sverige/kiviks-fladerblomsvin/sku-468401 Takk for tips - skal testes på 17.mai, om han ikke har bestemt seg for å komme ut til da (hvilket jeg håper!) Anonymous poster hash: 60d56...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 6. mai 2015 #16 Del Skrevet 6. mai 2015 Takk for tips - skal testes på 17.mai, om han ikke har bestemt seg for å komme ut til da (hvilket jeg håper!) Anonymous poster hash: 60d56...0db Da er vi to . Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå