AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Hei! Jeg veier 64kilo og er 155 høy (har nettopp gått ned 7kg, og vil ned 4-7kg til) Jeg sliter sykt med fett og valker på ryggen, synes nesten ikke det er blitt noe bedre etter de 7kg gikk bort heller. Er dette biologisk, kan det trenes vekk, eller må jeg rett og slett gå mye mer ned i vekt? Skulle trodd jeg kunne se en merkbar forskjell på ryggen på 7kg. Har minka veldig i cm rundt om, men valkene på ryggen er der enda. Anonymous poster hash: 82921...d0d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Det kalles fett.Anonymous poster hash: 3efe8...a2d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Du kan ikke punkslanke. Du har ingen måte å kontrollere hvor du mister fett. Du må bare slanke deg mer, og håpe på det beste, rett og slett. De fleste har problemområder hvor fettet inisterer på å klamre seg fast. På meg er puppefettet det første som forsvinner, mens baken og lårene tviholder på fettet. Weee... Anonymous poster hash: 3d1bd...b9b
Gjest Sleeve Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Sleit med ryggvalker jeg og. Alltid vært normalvektig, men gikk opp 10kg for noen år siden, og valkene dukket opp etter jeg gikk ned igjen. Mistet vekta kun ved kostholdsendring, og måtte trene i ettertid for å "glatte ut valkene". Jeg trente mye med rockering, strikk og manualer, og etter 8 mnd med trening 3 ganger i uka var de borte Hadde ingen PT eller noe ide om hva jeg gjorde egentlig, men kjenner jo hvor det tar når jeg trener. Så jeg kan bare råde til trening. Blir du støl der valkene sitter etter treninga, vet du at du trener riktig område
Ruccula Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Du kan ikke punkslanke. Du har ingen måte å kontrollere hvor du mister fett. Du må bare slanke deg mer, og håpe på det beste, rett og slett. De fleste har problemområder hvor fettet inisterer på å klamre seg fast. På meg er puppefettet det første som forsvinner, mens baken og lårene tviholder på fettet. Weee... Anonymous poster hash: 3d1bd...b9b her og! Puppene forsvinner fort, men lår og rumpa tviholder på fettet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå