Gå til innhold

Erfaringer med s.a.t.s. i Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg har vurdert å melde meg inn i et treningssenter i Fredrikstad og lurte på om noen har erfaring med S.A.T.S. i Fredrikstad, eventuelt Sarpsborg. Noen som har prøvd eller trener der nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tren hos Fredrikstad Karateklubb www.shotokankarate.no :D variert trening med arm og benmuskler samt kondistrening pluss du lærer selvforsvar :D bare møt opp.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg har trent på SATS i Fredrikstad over lengere tid, og er veldig fornøyd med det; to store fine aerobick-sler, mange kondisjonsapparater og stort luftig treningsrom. Dessuten er betjeningen og instruktørene veldig hyggelige og de har et finfint utvalg av treningsklasser. Det eneste man sette fingeren på er at spinningrommet er ganske lite og trangt. (Jeg har ikke trent på SATS Sarpsborg, men i to SATS-senter i Trondheim, og tror faktisk at jeg trives best på senteret i Fredrikstad.)

Skrevet

Mye mennesker som trener på s.a.t.s i Fredrikstad. Jeg har aldri trent der, men hørt mye positivt om det.

Jeg trenger på Family ved Hassingen.. Synes det er et bra sted

Gjest Gjest_nanook
Skrevet

Tusen takk for svar. Hadde glemt å logge meg inn før jeg skrev... Har trent på shotokan karateklubb for noen år siden. Fikk bra muskler, men sliter fremdeles med kneet pga overbelastning. Var litt ung og det var tuuuungt å ha en person på 60 kilo på ryggen, når jeg selv veide 32kg......Ja ja, er lysten på sats siden jeg ikke bor så langt unna, særlig med tanke på en fremtidig bomstasjon her. Har trent på family, men endte opp som støttemedlem :hoho:

Får håpe jeg har litt mer motivasjon nå da....

Skrevet

Stemmer det... vi skal få bom på nye kråkerøybrua :o

Ja, dette med og ende opp som støttemedlem har man en lei tendens til.. JEg skal på frisk start nå igjen snart jeg på family.

Gjest Anonymous
Skrevet

hei igjen

Dette er kanskje ikke hva tråden skulle dreie seg om, men jeg bor/studerer i Trondheim og er tydeligvis ikke helt oppdatert. NY Kråkerøybru og bom????? Når?

Gjest Gjest_nanook
Skrevet

Jepp, de driver og planlegger vei gjennom Fmv området og det er snakk om bomstasjon da for å betale herligheten :evil:

Ikke helt bestemt tror jeg men det er snakk om 2007.... En stund til før broa kommer men det er ikke godt å vite om de setter opp bom før det.

Skrevet

og jeg som hadde tenkt til å flytte tilbake til kråkerøy.. blir ikke aktuelt det nå hvertfall :D best og bosette seg midt i sentrum.. popper jo bommer opp både på rolvsøy, onsøy og kråkerøy..

nå er vi hvertfall ute og seiler i forhold til topic.. :):hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...