AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Jeg jobber i en ganske så mannsdominert miljø, med skiftarbeid. Arb.giver har lovet at skiftene kan tilpasses ved behov, så d bekymrer jeg meg ikke så mye over. Men ting er jo planlagt i god tid, halvt år til ett år i forveien, med kurs og utenlandsreiser hvor billetter og påmeldinger allerede er ordnet. Det er flere ting som gravide ikke kan være med på. Burde jeg fortelle sjefen at vi prøver å bli gravid?Anonymous poster hash: d394c...12a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Nei. Om du blir gravid så kan dere snakke sammen og tilrettelegge da. Det er tidsnok. Det er ulovlig å diskriminere gravide og kvinner, men sier du dette kan de mer eller mibdre bevisst satse mindre på deg fremover fordi du snart skal i permisjon. Mens realiteten er at det kan gå to år før du skal starte permisjon. Er man prøver med hjelp via IVF, legetimer, eggutak osv osv, stiller det seg litt annerledes. At dere prøver er en ren privatsak, og du er ikke en illojal arbeidstaker om du ikke sier noe. Anonymous poster hash: 8740e...b9f 5
Gjest xx girl xx Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Nei. Om du blir gravid så kan dere snakke sammen og tilrettelegge da. Det er tidsnok. Det er ulovlig å diskriminere gravide og kvinner, men sier du dette kan de mer eller mibdre bevisst satse mindre på deg fremover fordi du snart skal i permisjon. Mens realiteten er at det kan gå to år før du skal starte permisjon. Er man prøver med hjelp via IVF, legetimer, eggutak osv osv, stiller det seg litt annerledes. At dere prøver er en ren privatsak, og du er ikke en illojal arbeidstaker om du ikke sier noe.Anonymous poster hash: 8740e...b9f Jeg er 100% enig!!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Nei. Om du blir gravid så kan dere snakke sammen og tilrettelegge da. Det er tidsnok. Det er ulovlig å diskriminere gravide og kvinner, men sier du dette kan de mer eller mibdre bevisst satse mindre på deg fremover fordi du snart skal i permisjon. Mens realiteten er at det kan gå to år før du skal starte permisjon. Er man prøver med hjelp via IVF, legetimer, eggutak osv osv, stiller det seg litt annerledes. At dere prøver er en ren privatsak, og du er ikke en illojal arbeidstaker om du ikke sier noe. Anonymous poster hash: 8740e...b9f Takk for ganske forklarende svar! Er jo veldig enig i d du skriver Anonymous poster hash: e4b47...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå