Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare flytt denne hvis den hører hjemme på Religion men jeg prøver her :)

Venninnen min på 35 år fortalte at hun er redd for å være alene i det store huset sitt når mannen er bortreist og det er ikke pga innbruddstyver men overnaturlige ting. Jeg syns ikke at hun er teit eller noe men lurer på hvor vanlig det er :)

Anonymous poster hash: 24ab2...536

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg er realist og ateist, og tror ikke på spøkelser, nisser, guder eller påskeharer.

Anonymous poster hash: a8739...ded
  • Liker 4
Skrevet

Bare hvis jeg leser skremmende bøker :fnise: Ellers er jeg ikke redd for sånt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hvorfor skulle jeg? Det finnes jo ikke.

Anonymous poster hash: 34ca5...113
  • Liker 1
Skrevet

Tror ikke på ting som vampyrer, varulver, spøkelser osv., men jeg merker at jeg blir ekstra redd på kvelden/natten. Hvis jeg har lagt meg og ikke sovnet enda, og hører lyder bak meg er jeg kjemperedd og er helt sikker på at det står noe/noen bak meg og at det bare er et spørsmål om tid før jeg blir drept.

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke.

Er ateist og tror ikke på noe sånt. Bor alene og har aldri vært husredd.

Skrevet

Hm, jeg er redd for det overnaturlige om det er noe alá the ring jenta, og det hadde jeg tenkt det hadde vært om noe overnaturlig hadde skjedd, så da sier jeg vel ja.

Men, andre overnaturlige ting skremmer meg ikke. Jeg så ett 'spøkelse' engang, og det skremte meg ikke.
Jeg er forsåvidt agnostiker, kan ikke si med sikkerhet at det ikke er noe mer etter livet, og da føler jeg det blir feil å si ateist. Hvorfor jeg informerte om dette aner jeg ikke :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke på ting som vampyrer, varulver, spøkelser osv., men jeg merker at jeg blir ekstra redd på kvelden/natten. Hvis jeg har lagt meg og ikke sovnet enda, og hører lyder bak meg er jeg kjemperedd og er helt sikker på at det står noe/noen bak meg og at det bare er et spørsmål om tid før jeg blir drept.

Men det har jo ikke noe med det overnaturlige å gjøre. Det er helt normalt. Mulig du er litt i overkant paranoid, men dette er ikke uvanlig.

Anonymous poster hash: 34ca5...113

Skrevet

Er mer redd for naturlige ting som ran, drap, samfunn som går feil vei, krig, å bli påkjørt av en bil, og den slags.

Synes det er mer fornuftig, siden ingen har blitt drept av noe "overnaturlige". Hvis noen har blitt det, så vet vi i alle fall ikke om det.

AnonymBruker
Skrevet

Er mer redd for naturlige ting som ran, drap, samfunn som går feil vei, krig, å bli påkjørt av en bil, og den slags.

Synes det er mer fornuftig, siden ingen har blitt drept av noe "overnaturlige". Hvis noen har blitt det, så vet vi i alle fall ikke om det.

Men det er noen som har blitt tatt med opp i ufoer.

Anonymous poster hash: 75e5d...2ab

• Liker 2
Skrevet

Men det er noen som har blitt tatt med opp i ufoer.

Yeah Right!

Hvis noen har blitt kidnappet av ufoer, og det var harde bevis for dette, så hadde det vært en av de største nyhetene siden 2.Verdenskrig. De eneste som tror på slikt, er de som ikke klarer å lire vekk konspirasjoner og den salgs.

Skrevet

Nei, men jeg husker at jeg ønsket meg en usynlig venn da jeg var liten, som kunne beskytte meg mot det overnaturlige. Snakk om å ha misforstått begrepet 'usynlig venn'. :ler2:

• Liker 5
Skrevet

Jeg var livredd for kjelleren og mørke rom da jeg var lita pga. alt for mange skrekkfilmer, men den dag i dag er jeg ikke redd overnaturlige ting. Mest sannsynlig på grunn av at jeg ikke tror på det. Tror det er mer mellom himmel og jord som vi ikke vet, men tror ikke på spøkelser.

Er mer redd for mennesker som dreper, voldtar og raner.

AnonymBruker
Skrevet

Yeah Right!

Hvis noen har blitt kidnappet av ufoer, og det var harde bevis for dette, så hadde det vært en av de største nyhetene siden 2.Verdenskrig. De eneste som tror på slikt, er de som ikke klarer å lire vekk konspirasjoner og den salgs.

Siden 2.verdenskrig? Akkurat som 2. verdenskrig var EN nyhet.

• Liker 1
Skrevet

Hm, jeg er redd for det overnaturlige om det er noe alá the ring jenta, og det hadde jeg tenkt det hadde vært om noe overnaturlig hadde skjedd, så da sier jeg vel ja.

Men, andre overnaturlige ting skremmer meg ikke. Jeg så ett 'spøkelse' engang, og det skremte meg ikke.

Jeg er forsåvidt agnostiker, kan ikke si med sikkerhet at det ikke er noe mer etter livet, og da føler jeg det blir feil å si ateist. Hvorfor jeg informerte om dette aner jeg ikke :fnise:

Vil du fortelle mer om dette? Hvordan vet du at det var et spøkelse, og hvordan så det ut?

Skrevet

Siden 2.verdenskrig? Akkurat som 2. verdenskrig var EN nyhet.

Haha! Dagens BURN!

Du hadde ikkje trengt å vere AB, for den kommentaren der var det schvung over!

AnonymBruker
Skrevet

Haha! Dagens BURN!

Du hadde ikkje trengt å vere AB, for den kommentaren der var det schvung over!

;)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er livredd folk som tror på det overnaturlige.

Anonymous poster hash: aa274...6c9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at det finnes, men er ikke spesielt redd for det. Derimot er mine venninder som ikke tror på at det finnes, kjemperedde for uforklarlige lyder og ting , så da tror de jo åpenbart på det også selvom de ikke tør å innrømme det.

Anonymous poster hash: 06142...bfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...