Gå til innhold

Shopping i London

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Noen som kan gi meg tips på hvor jeg kan shoppe? Vet om et par butikker, men hvis det er noe dere anbefaler så sleng på her. Er det noen butikkkjeder som er billigere i London enn Norge? Vet at Mango har mye salg. Skal til London i midten av september, noen som vet om det er salg da? Har hørt at det er salg i London konstant, uavhengig av årstid. Tok en titt på websidene til noen av kleskjedene, de var ikke noe billig i det hele tatt.

Noen som vet om smykkebutikker som selger billige smykker. Altså ekte smykker til en billig peng, f.eks bjørkelund lignende butikkjeder.

Dette har jeg lyst til å hamstre i London:

- masse vinterklær(gensere, jakker,bukser)

-smykker(sølv, øreringer,kjeder,ringer,armbånd)

-sko(boots,lave boots)

-vesker

evig takknemlig hvis noen kan hjelpe meg med dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nefertiti
Skrevet

Har akkurat vært i London og shoppet selv. Jeg kan anbefale Top Shop som ligger på Oxford street. En helt sinnsykt stor butikk! Noe for enhver smak! Denne kjeden er ikke så veldig billig, men heller ikke alt for dyr.

Accsezorize (eller noe lignende) selger smykker, vesker, hatter og alt mulig! Finnes mange steder i London.

Ellers liker jeg kjedene Zara og Mango.

Ha en god tur og kos deg med shoppingen! :)

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Takk for tips! Ja jeg har også vært på Top Shop sist gang jeg var der. Synes at de klærne var litt dyre. Mango liker jeg. De har større utvalg i London. Zara har jeg også hørt om. Var innom en Zara butikk i København. Hvordan er prisene der?

Gjest Nefertiti
Skrevet

Jeg husker ikke helt hvordan prisene er på Zara, men tror det er i samme gate som på Mango.

Kom på en annen butikk og. Monsoon, har ikke handlet der selv, men klærne var ganske fine :)

Skrevet

Ms. Selfridge som ligger ved siden av Top Shop i Oxford street er også et must når jeg er i London.

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Ja har hørt shoppa litt der. Var i London for 2 år siden og da var klærne der kjempe billige. Kjøpte meg en jeans til 250kr. Ikke tilbud. Men tok nettopp en sjekk på websida og prisene har steget som bare det.

Noen som vet om det er salg i september tiden? Skal dit om 2 uker. Har planlagt å kjøpe hele vintergarderoben der. :sjarmor:

Skrevet

De har som regel salg på noen varer hele tiden.

Bodde i England i fjor, og de benytter enhver anledning til å ha salg og reklamere for diverse ting.

Monsoon vil jeg si er litt dyrt, men topshop og miss selfridge er til å anbefale!

Ellers anbefaler jeg å ta en tur til Camden Town!! Der finner du masse billig, og har anledning til å prute noen plasser. Er i tillegg masse spennende å se på! Ville anbefalt en dag her hvis du skal være i to uker.

En del av Camden heter Camden Market, må lete litt for å finne det, men etter det var ihvertfall jeg i himmelen!

God tur!! *skulle ønske det var meg* :oops:

:vinke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Som tidligere nevnt her: New Look og MK One er rimelige motekjeder. Der kan du kjøpe moteklær til rimeligere priser enn det du betaler fks hos Hennes og Mauritz her. Du finner New Look i Oxford Street. Sjekk oxo ut sko hos Dolcis kjeden, mye fint som ikke er her til lands.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...