Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp begynt på et tungt treningsregime og oppdaget smertefullt igår at sportsBHen jeg nå eier ikke holder mål. De var ute av kontroll på tredemøllen!

Trenger derfor tips til hvor jeg kan finne en god en i Oslo, til en overkommelig pris?

Er ikke ute etter noe superavansert, men er en D-cup og trenger støtte. Mange i treningsbutikker er vanvittig dyre, og ser ikke helt hvorfor.

Anonymous poster hash: 213d1...34d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De koster penger fordi de tilbyr mer støtte. Invester i en god sportsbh du!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også D-cup, og liker Casall Iconic sports-bh best på grunn av kompresjonen.

Den holder i alle fall alt på plass når jeg løper.

Anonymous poster hash: ec61e...db8
AnonymBruker
Skrevet

Sverger også til Casall.

Pris henger sammen med kvalitet. De fra h&m er billige, men de holder knapt til første gangs bruk før de mister elastisiteten og blir helt ubrukelige til alt annet enn forsiktig rusling med armene i kors for å holde bysten på plass.

Kjøp deg 2-3 ordentlige sportsbh'er fra sportsbutikk. De varer lenge, og er verdt investeringen.

Anonymous poster hash: d3365...ce5
Skrevet

Jeg er veldig glad i Casall heroic.

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer ikke til å angre på å investere i en skikkelig treningsbh! Lover, jeg brukte lenge typisk nike/hm etc, men det ER faktisk utrolig stor forskjell!:) har en frukt casall som er relativt god, koster heller ikke veldig mye, men den beste jeg har er kjøpt på en god gammaldags undertøysbutikk. Du ønsker jo ikke å ødelegge vevet i brystet dine for alltid, så det er en god investering! :)

Anonymous poster hash: d917b...483

• Liker 1
Skrevet

Du kommer ikke til å angre på å investere i en skikkelig treningsbh! Lover, jeg brukte lenge typisk nike/hm etc, men det ER faktisk utrolig stor forskjell!:) har en frukt casall som er relativt god, koster heller ikke veldig mye, men den beste jeg har er kjøpt på en god gammaldags undertøysbutikk. Du ønsker jo ikke å ødelegge vevet i brystet dine for alltid, så det er en god investering! :)

Anonymous poster hash: d917b...483

....hahaha vet ikke hvor frukt kom inn i bildet, men skrev på tlf :P

Skrevet

En investering som er verdt å ta. Om du er flink å skylle opp etter hver trening er det nokk med 1-2 stk :)

Har store og sverger til Casal. Om du følger med har g-max og xxl dem på kampanje med jevne mellomrom til ca 300 kr. Så verdt det :*)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...