frkmiss Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Hei. Kan kanskje akkurat du hjelpe meg i gang med treningen som jeg trenger? Jeg er en jente på 25 år som har 30-40 kg for mye på kroppen. Jeg ønsker å stramme opp magen, rompe, lår og grevinneheng. Jeg har et lite valg av trenings ting hjemme bla: trenings matte, vekter 2 kg, trengingstrikk, ja det er vel det jeg har. Er åpen for å kjøpe litt mer innen for en rimelig pris. Det jeg trenger tips om er hvordan øvelser jeg kan gjøre hjemme og evt ute. For jeg har et flott uteområde jeg kan bevege meg på. Hvor mye jeg kan spise og hva jeg burde spise. Ikke i hvor mange kalorier for det er jeg elendig på å regne ut. Så må vel gå i antall styk. Kan du hjelpe meg i gang,komme med tips vær så snill å ta kontakt. Jeg trenger det sårt for å gå ned i vekt. For å si det enkelt så trenger jeg gå ned i vekt for å bli gravid noe jeg ønsker veldig mye akkurat nå. Er du en personlig trener og evt skal ha noen kroner for dette er jeg villig til å gi det også, men innenfor rimelighetens grenser. Trenings studio er ikke helt tingen for meg da jeg ikke svømmer i penger.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Du er nødt til å telle kalorier, det er enkelt når du kommer inn i det. Til det trenger du en kjøkkenvekt. Anonymous poster hash: b3b13...618
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå