Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 Mange av oss her inne er TV-slaver som koser oss med det andre kaller søppel. Men finnes det noe på TV som er så dårlig at du ikke orker se på?
ivanka Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 ja. inntil et visst punk er jeg av den meninga at jo verre=jo bedre, men grensa går ved norske serier på tv2. cæsar, 7 søstre, karl & co, far & sønn osv. det er bare for ille.
Rapitap Skrevet 26. august 2004 #3 Skrevet 26. august 2004 Tore på Sporet og Tande P...da må jeg bare
ivanka Skrevet 26. august 2004 #4 Skrevet 26. august 2004 Tore på Sporet og Tande P...da må jeg bare ja, ja. all lørdagsunderholdning pleier å være helt forjævlig. og alt med HC. og de nissene som var idol-programledere første året. og alt med fritjof øøøh vilborn(???) og holmgang og tabloid. redaksjon en og standpunkt er jo også helt fryktelig. det er ikke det at jeg ikke er samfunnsaengasjert, men den tabloidiseringa man finner i disse programmene orker jeg bare ikke. nei takke meg til realitysåpesøppel.
nyibyen Skrevet 26. august 2004 #5 Skrevet 26. august 2004 Jeg kan til å med la meg underholde av hotel cæsar, jeg, hvis jeg ikke har NOENTING annet å gjøre. Men grensa går for meg ved disse sms-"programmene" og konkurranseprogrammene der du kan sende inn svar på formiddagene hos tv2, nrk(2?) og TVNorge.
ladyme Skrevet 26. august 2004 #6 Skrevet 26. august 2004 Jeg overlever masse dritt på tven altså, men når under samme tak på tv norge begynner da MÅ jeg rett og slett slå av, det er den verste serien EVER!!!!!!!!! faktisk så ille at jeg ikke klarer å le av hvor dårlig det er en gang...
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2004 #8 Skrevet 26. august 2004 Mange av oss her inne er TV-slaver som koser oss med det andre kaller søppel. Men finnes det noe på TV som er så dårlig at du ikke orker se på? "Team Antonsen", "Full house", "Høy på pæra", "Fawlty towers", "Glamour", "I gode og onde dager",.....er det jeg kommer på som jeg ikke orker å se... (Men vil ikke kategorisere meg som tv-slave akkurat..)
nyibyen Skrevet 26. august 2004 #9 Skrevet 26. august 2004 ...og jeg glemte Oprah!! Av en eller annen grunn er hun STOR i USA, akkurat som Barbara Streisand, et ikon av uforståelige grunner. Programmet er dørgende KJEDELIG, med kjedelige temaer, og kjedelige husmødre som klapper og blir rørt hver gang Oprah lirer av seg noen bevingende ord, og nesten besvimer av henrykkelse hvis de får lov til å klemme litt på Oprah-gudinnen. Har lyst til å smekke til hver og en av publikum og rope WAKE UP!!!!
Gjest Virvar Skrevet 26. august 2004 #10 Skrevet 26. august 2004 Disse evinnelige plagsomme ungkar/ungkvinne/drømmemannen/drømmekvinnen/ paradishotell/temptation island/bullshitt seriene som TV Norge har fått dilla på å sende! Jeg er så lei av de!! Det er det samma igjen og igjen. Og så alle matseriene da, det kokkederes jo på akkord! Og reprisene av reprisene av komiseriene som går frem til 18 på TV norge. Vi HAR sett de noen ganger nå, men det er vist vanskelig å forstå siden de ikke slutter sende det. For ikke å glemme sporten da! Disse OL tider kan føre til sjelelig krise, man slipper jo ikke unna noen steder så lenge tv er på virker det som. Og han Skavland, og Nytt på nytt, skravle, skravle, skravle. Det er mye dårlig tv :veldigsur:
Orthia Skrevet 26. august 2004 #11 Skrevet 26. august 2004 Det er masse jeg ikke gidder å se på tv; mye er nevnt allerede. Lørdagsunderholdningen på NrK, såpeserier, urteite debattprogrammer, sms-tv, div reality-serier. Noe av det verste jeg har svitsjet innom, er Jerry Springer show. Glaner heller i veggen en hel dag enn å se på det.
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2004 #12 Skrevet 26. august 2004 Noe av det verste jeg har svitsjet innom, er Jerry Springer show. Glaner heller i veggen en hel dag enn å se på det. Haha, jeg pleide å sitte oppe kun for å få med meg Jerry Springer Show da jeg bodde i England!
Orthia Skrevet 26. august 2004 #13 Skrevet 26. august 2004 Haha, jeg pleide å sitte oppe kun for å få med meg Jerry Springer Show da jeg bodde i England! Hehe, hver sin smak
Donnie Darko Skrevet 27. august 2004 #14 Skrevet 27. august 2004 jepp.. de intetsigende "drama" filmene på tvnorge får meg til å brekke meg i vemmelse.
Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2004 #15 Skrevet 27. august 2004 Full house er det absolutt verste jeg kan se på. Så ubeskrivelig kvalmt og "moralsk korrekt".... *grøsser* Hater han derre Bob Saget. Teit fyr, ass...
Gjest Tristessa Skrevet 27. august 2004 #16 Skrevet 27. august 2004 Takler ikke formiddagssåpene på tv2 og tvnorge. Ei heller Karl&Co og Far og Sønn og det der... Men mesker meg mer enn gjerne med Hotell Cæsar og Syv Søstre - det er sååååå dårlig at det bikker over og blir kult igjen.
Windy Skrevet 27. august 2004 #17 Skrevet 27. august 2004 Jeg er til de grader tv-slave! Men det jeg ikke orker å se på er norske serier og heller ikke realityserier! Det eneste unntaket er 71 Grader Nord. Nå er jeg en av de som liker å se sport også da.. Så jeg finner som regel alltid noe å se på tv Disse amerikanske seriene som går i reprise for 20. gang på tvnorge er også til å spy av!!
Orthia Skrevet 27. august 2004 #18 Skrevet 27. august 2004 Onsdagsfilmene på TvN, av typen "Hvem stjal barnet mitt?" eller "En mors kamp for sitt barn". *grøss*
hilli Skrevet 27. august 2004 #19 Skrevet 27. august 2004 Jeg klarte faktisk å se Onsdagsfilmen én gang... Dawsons Creek og Pål T. Jørgensen klarer jeg ikke å se på.
'Lilly' Skrevet 27. august 2004 #20 Skrevet 27. august 2004 Dette orker jeg ikke se på: TV-Norge filmer TV-Norge-serier ala "Full House" Dr.Phil etc... Den syvende himmel Ordjakten Kjendisjakten Glamour I gode og onde dager Reba Heksen Sabrina Oddasat Beverly Hills 90210 + massssse mer.... (Satt med programbladet foran meg, og fant ut at jeg ikke orket å skrive mer. Fytti så mye dårlig..... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå