AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Vi har så lyst på nytt gulv i hele hovedetasjen og vurderer hvitt laminatgulv fra Ikea. Det vi har nå er ti år gammel rød laminat. Noen her med erfaringer med hvite laminatgulv? Vi har hverken barn eller dyr, regner derfor med minimal slitasje.Anonymous poster hash: 37719...84b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Vi har så lyst på nytt gulv i hele hovedetasjen og vurderer hvitt laminatgulv fra Ikea. Det vi har nå er ti år gammel rød laminat. Noen her med erfaringer med hvite laminatgulv? Vi har hverken barn eller dyr, regner derfor med minimal slitasje.Anonymous poster hash: 37719...84b Har ingen erfaring med hvit laminat. Men har erfaring med hvitt gulvbelegg, i en leilighet jeg leide i studietiden. For å si det slik: Hvitt gulv, uansett om det er laminat, tregulv, parkett eller vinylbelegg; Det kommer aldri inn i mitt hus. Av en enjel grunn: Et helvete å holde rent! Selv da, når jeg var alene, måtte jeg nesten gjøre rent flere ganger om dagen. Hver minste lille smule og hvert eneste hårstrå syntes lang vei. Tør ikke tenke på hvordan det ville sett ut her med kone, mann, 2 barn i tidlig tenårene, 1 hund (bichon frise,røytefri) og 2 katter, med hvite gulv. Og vi er renslige mennesker bare så det er sagt. Styr unna hvite gulv, det vil se skittent ut strax det lander et hårstrå på gulvet. Din nye hovedoppgave vil bli vasking/støvsuging. Det finnes et helt univers av gulv-farger. Både laminat, parkett og vinylbelegg. Hvitt skulle vært forbudt ved lov. Anonymous poster hash: 65e8a...cac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå