AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 En tanke som slo meg; de fleste, kvinner og menn, men kanskje i enda større grad kvinner (uten at dette har noe å si), poster ofte og med letthet bilder av dem selv og barna, venner, familie o.l., på facebook. Men oppsiktsvekkende sjelden bilder av dem selv og kjæresten/ektefellen, spesielt bilder som viser "dem" og det de er sammen, mellom seg, altså at de er glad i hverandre, Hvorfor er det slik? Blir det for intimt? Eller at forholdet til kjæresten har gått mer over i hverdag, og er ikke det man tenker mest på å "vise fram"? At det ikke er der det daglige fokuset ligger? Jeg synes det er rart, for de fleste nøler ikke med å vise fram kjærligheten og nærheten mellom dem og barna, for eksempel?Anonymous poster hash: 9c772...816
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Både jeg og samboer har bilde av oss som par som profilbilde på FB Anonymous poster hash: dc104...03c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Vi poster sjelden bilder i det hele tatt vi. Stort sett er det bilder av naturen eller av hunden vår hvis vi er spesielt fornøyd med bildene. Anonymous poster hash: be7f7...8f2
Teethgrinding Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Det er litt kleint. Man bør bestrebe å holde slikt til et minimum. 4
frøkna Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Jeg er singel nå da, men aldri gjort noe slikt tidligere i forhold. Det er litt for "klissete" spør du meg.Alle vet jo at man er ett par uansett. Dessuten har jeg venninner som må ta en "opprydning" på facebook om det blir slutt, og det kan være tungt.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 Jeg syns det blir for nært, for intimt. Legger stort sett ut bilder av meg selv, for det er jo bare en fasade. Anonymous poster hash: 77484...893
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #7 Skrevet 5. mai 2015 Jeg syns det blir for nært, for intimt. Legger stort sett ut bilder av meg selv, for det er jo bare en fasade. Anonymous poster hash: 77484...893
Anglofil Skrevet 5. mai 2015 #8 Skrevet 5. mai 2015 Joda, har det, men ikke så veldig ofte. Mvh Yvonne
Kragebein Skrevet 5. mai 2015 #9 Skrevet 5. mai 2015 Nei, deler generelt veldig lite av forholdet vårt på Facebook, verken i form av bilder eller tekst.
pavlin Skrevet 5. mai 2015 #10 Skrevet 5. mai 2015 (endret) En gang i blant. Endret 5. mai 2015 av pavlin
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #11 Skrevet 5. mai 2015 TS her. Men om det er for intimt; hva da med nyfødtbilder fra sykehuset, timegamle ungen i armene til en sliten mor? Er ikke dét veldig intimt? Eller alle små ting i livet som småbarnsforeldre; f.eks perfekt idyll med familien, som inneholder små barn, på en søndagsmorgen (for finnes denne perfekte idyllen??) til ørten bilder av barnet i forskjellige situasjoner - blir ikke det også kleint på samme måte som et kjærestebilde? Prøver ikke å si det ene er bedre er det andre, eller noe sånt, bare undres over de usynlige normene. Anonymous poster hash: 9c772...816
peppermyntete Skrevet 5. mai 2015 #12 Skrevet 5. mai 2015 Jeg poster aldri bilder av noe slag på Facebook.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #13 Skrevet 5. mai 2015 Ingen bilder av verken meg selv eller typen på facebook. Unntatt profilbilde. Samme på instagram. Kan legge ut bilde der han og jeg er litt med, men ikke ansiktene synes. Jeg er veldig privat av meg, og ønsker ikke at hvem som helst kan gjenkjenne meg. Anonymous poster hash: eb73a...e54
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #14 Skrevet 5. mai 2015 Nei. Men så har vi heller ingen bilder av oss sammen. Anonymous poster hash: dff3c...128
Gjest rådyr Skrevet 5. mai 2015 #15 Skrevet 5. mai 2015 Jeg gjør det ikke. Er ganske privat av meg. Synes dog ikke det er få som gjør det. Heler tvert imot. Mange som har profilbilde av seg og kjæresten. Det synes jeg er litt kleint Er vel kanskje for å markere sitt revir...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå