Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har skjedd i det siste?

Jeg har fått med meg litt av den episoden der Leo plutselig ble en Elder, men ikke hvorfor - og hvorfor de skulle ta han.

Jeg har ikke fått med meg hvem han Chris er, selv om jeg har en viss anelse etter å ha lest om det på en av sidene om Charmed...

Var det forrige fredag serien begynte igjen her... og hva skjedde?

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leo måtte overta fordi hele hurven ble kverket av noen sure, opptinede gamle guder.

Jeg mener å huske de nye episodene skulle starte uti september.

Skrevet
Hva skjer med Charmed?  

Sesong 5 var ferdig 2. juli. Sesong 6 starter søndag 19. september klokken 18:05.

Fra TV3s sider.

Gleder meg!!!!

Skrevet

Cole er SÅ kjekk! mmmmmmm... :hjerter2:

Skrevet

Det er en av grunnene til at jeg måtte få med meg Nip/Tuck.. :P

Han (Julian McMahon) er forøvrig nyeste kandidat til James Bond i følge ryktene.. Om jeg tror på de er en annen sak, men det hadde vært noe det :sjarmor:

Skrevet

Det er en av grunnene til at jeg måtte få med meg Nip/Tuck.. :P

Han (Julian McMahon) er forøvrig nyeste kandidat til James Bond i følge ryktene.. Om jeg tror på de er en annen sak, men det hadde vært noe det :sjarmor:

Hm, han er til å spise opp! Hvordan er Nip Tuck?

Skrevet

No kidding!

:wow::Hehe:

Det skulle ikke vært lov å være så kjekk, sukk....

Skrevet

No kidding!

:wow::Hehe:

Det skulle ikke vært lov å være så kjekk, sukk....

Bare så veldig synd at han ikke er med mer... :cry:

Skrevet

Men noen må gjøre noe med de kunstig formete øyenbrynene hans! De er firkantete mellom øynene, typisk viltvoksende som er vokset - men det ser så uanturlig ut.

Skrevet
Hm, han er til å spise opp! Hvordan er Nip Tuck?

Jeg syns Nip/Tuck er bra jeg! Noget spesiell kan man vel kanskje si. Det handler jo om to plastiske kirurger, og den spiller på det bildet vi ofte har av de rike i LA :tunge1:

Det er ikke noe for sarte sjeler da, det er ikke så mye sensur ute og går...

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Er en stund siden jeg har sett Charmed men hvorfor i all verden er Piper og Leo skilt??

Gjest bare lille meg...
Skrevet
De er ikke skilt, bare atskilt..

Men hvorfor?

Skrevet

Alle de andre "Elders" ble utryddet, tror jeg - ihvertfall en god del av dem - og så ble Leo en "Elder" også...

Men, hvordan kom Chris inn i bildet?

Jeg har lest litt på episodeguiden og vet sånn noenlunde hva som skjer framover, men jeg har ikke fått med meg en eller to episoder som har vært.

Skrevet

Chris er den nye whitelighteren til jentene - etter at Leo er kommet til himmelen... tror ikke vi kan stole på ham.

Skrevet

Piper hadde jo vært i fremtiden engang og sett sin egen datter, så da hun gikk gravid var alle helt sikre på at det var jente.

Men, der ble de lurt, gitt... De fikk en gutt.

Han er bare en baby enda, og Leo er forsvunnet opp i himmelen for å være en av de eldre der... Jeg vet mer etter å ha lest fortsettelsen, men jeg vil ikke skrive det her i tilfelle noen syns det er viktig å vente med å se det selv på TV...

Skrevet

I fremtiden var Prue i live og Phoebe ble brent også...

Veldig glad for at du ikke kriver noe mer, jeg vil ikke vite før jeg ser det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...