AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Jeg og mannen skal skilles- vi har tre små i bgh alder. Planen var å bo i utlandet noen år, men jeg ser nå at dette ekteskapet ikke vil fungere så nå velger vi å gå hvert vårt. Jeg sa opp bgh plass før vi flyttet. Jeg diskuterte med mannen om jeg fortsatt skulle bo her i dette landet med barna (min manns hjemland) slik at barna har foreldrene sine samlet, men vi er vel enige om og skjønner at det kan bli tøft økonomisk. Saken er den at hvis heg flyttet tilbake til sommeren så har jeg ikke bgh plass. Vil jeg kunne få det på særsilte grunnlag eller må jeg ha de hjemme et år? Til neste pr begynner eldstegutten på skole!! Takk for svar!! Anonymous poster hash: 664d3...9c1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Du må jo bare søke? Les om "supplerende opptak". Og begynn å ring rundt. Alle barn eldre enn 3 år er "populære", så muligheten til å få plass er stor hvis de er over 2. Har du jobb da? Anonymous poster hash: b3587...678
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå