Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte og håper noen kan komme med gode tips og råd.

Flytter sammen med sønnen min på 2,5 år fra Majorstuen i Oslo til Grunerløkka. Vi bor i dag i en leilighet på 40kvm i 3 etasje og flytter til 2.etasje og 65 kvm.

Hva koster det å få flyttehjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har sjekket litt, vi flytter selv innad i Oslo denne uken, fra en leilighet på 30 kvm i første etg. til en leilighet på 85 kvm i 4. etg uten heis.

La ut anbud på mittanbud.no, finn.no etc. De fleste prisene går fra 800-1400 kr per time for to stykker og transport. Heldigvis kjente jeg noen som driver flyttebyrå, så vi betaler 700 kr timen for 4 stykker og transport. Har selv beregnet 1000 kr i timen, og ser ut til at det rundt det man kan forvente.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

IKKE bruk firmaet Hurtig Service til flytte- eller vaskehjelp i Oslo. Ikke med mindre dere vil bli latt i stikken dagen før flytting med beskjed om at "vi har ikke registrert deres bestilling." Ikke noe beklager, ingenting. Og det etter to telefonsamtaler hvor den andre var for å forsikre meg om at bestillingen hadde blitt registrert i deres systemer. Det fikk jeg bekreftet at den var. Totalt useriøst!!!!

Anonymous poster hash: ec8c5...682
Skrevet

Har fått samme advarsel om hurtigservice, så at de hadde annonse på letsdeal. skjønner ikke at de klarer å leve av å jobbe med 2 mann og 300 kr timen.

la ut på mitt anbud selv nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...