AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Er det noen som kan hjelpe meg? Hadde samleie på søndag (mensen skulle vært over på fredag etter å ha vart i 8 dager). Blødde litt rosa på mandag, regnet med det var pga samleie, da jeg blør lett ved det/+ gynekologiske undersøkelser. Men nå blør jeg endel rosa/friskt blod i dag også, altså to dager etter samleie. Og alt for tidlig for å være både eggløsning/festeblødning. Forstår ingenting av disse blødningene. Burde jeg få sjekket før vi prøver videre? (har bare prøvd i to uker...) Sluttet på p-piller i desember. Noen som har erfarige med å bli grabvd tross sånne blødninger? Vet hva det kommer av? Blir glad for svar! Føler kroppen ikke er i stand til å bli gravid når den driver på med sånne rare ting Anonymous poster hash: 3e3b7...b7a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Det kan være spotting etter siste mens. Det kan også være sensitive hinner. Er 8 dager med mensen en standard for deg? Anonymous poster hash: 63a64...321
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Hei! Tror kanskje jeg har sensitive hinner...blør alltid etter gyn.undersøkelse, og er vanskelig å få tatt gyldige celleprøver pga mye blod. Jeg pleier å ha mensen i 7, av og til 8, dager. Men kan hende jeg regner litt feil på det. For denne menstruasjonen så spottet/blødde jeg veldig fra torsdag til søndag, før det blødde ganske mye på søndag kveld/mandag, og var over på søndagen som var . Så dersom spotting(små blødninger. Usikker på hva som kvalifiserer til spotting?) ikke regnes med, så begynte vel mens skikkelig noe senere. Jeg er likevel veldig bekymret for at det er noe galt. Måtte ta i en tampong i dag, blør en del friskt, men litt mørkt blod. Anonymous poster hash: 3e3b7...b7a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Og - dersom jeg regner første mensdag fra skikkelig blødning, men mage/ryggvondt, og ikke tar med småblødningene rett før. Så fikk jeg mensen på syklusdag 37...og det er ialle tilfeller ikke normalt? Æsj, forstår ikke helt hva som skjer med denne kroppen Anonymous poster hash: 3e3b7...b7a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Og - dersom jeg regner første mensdag fra skikkelig blødning, men mage/ryggvondt, og ikke tar med småblødningene rett før. Så fikk jeg mensen på syklusdag 37...og det er ialle tilfeller ikke normalt? Æsj, forstår ikke helt hva som skjer med denne kroppen Anonymous poster hash: 3e3b7...b7a Har forstått det sånn at mange bruker litt tid på å komme tilbake til normalen etter pilleslutt. Man har jo stappet i seg hormoner over lang tid, og kroppens egne balanse settes ut av spill. Sånn sett er det visst normalt at det går flere måneder (og opptil et år) før man får regelmessige eggløsninger. Dermed kan det kanskje oppleves som litt uoversiktlig nå i starten, men du kan jo likevel bli gravid de dagene du har eggløsning (selv om du kanskje ikke får helt oversikt på når de finner sted akkurat i denne perioden). Bare gi det litt tid. Og skulle du bli gravid ganske raskt, så finner de ut svangerskapets lenge på ultralyd uansett, så det er ikke krise med en uregelmessig syklus. Anonymous poster hash: ddd7f...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå