Gjest Sunhands Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har relativt store pupper. Har tidligere prøvd puppeteip, men det funket ikke i det hele tatt. Har sett på sånne skåler, men de finnes vel bare i små størrelser? Har en kjole med veldig lav og helt bar rygg, men med kryss i ryggen. Tror ikke en BH med kryss i ryggen nødvendigvis vil gå akkurat der stroppene på kjolen er. Så finnes det andre gode løsninger?
Vinduskarmen Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Fant dette bildet, og det ser jo helt genialt ut! Har ikke funnet noen nettsider som selger noe lignende, men det virker som om merket bak heter "maidenform", kan jo være noe å sjekke ut. Ellers, prøv å feste kjolen til krysset på bhen? Skal ikke være litt, gitt. Finnes jo slike med plastikkstropper også, selv synes jeg ikke det er fint i det hele tatt, men det kan jo hende du synes det er ok.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Fant dette bildet, og det ser jo helt genialt ut! Har ikke funnet noen nettsider som selger noe lignende, men det virker som om merket bak heter "maidenform", kan jo være noe å sjekke ut. Ellers, prøv å feste kjolen til krysset på bhen? Skal ikke være litt, gitt. Finnes jo slike med plastikkstropper også, selv synes jeg ikke det er fint i det hele tatt, men det kan jo hende du synes det er ok. Ahhh OT, men jeg hadde engang en bok med bilder av reklamer fra aviser fra 50 og 60 tallet og Maidenform bras var STORE på den tiden! Anonymous poster hash: c94dc...9c7 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Nipplecovers? Kan det være noe? Anonymous poster hash: b08f7...bf0
Meadow Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Jeg har også store "fordeler", har rett og slett gitt opp sånne kjoler.... 1
FantasDick Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 Hvilken BH-størrelse er du? "Store" pupper kan jo være så mangt og det vil selvsagt ha noe å gjøre med utvalget.
julie90 Skrevet 5. mai 2015 #7 Skrevet 5. mai 2015 Jeg har også store pupper, og jeg bruker enten slike cuper (fant i d-cup), men jeg synes ikke de gir noen fin fasong på puppene, så jeg går enten uten eller så dropper jeg kjolen
Wildstar Skrevet 5. mai 2015 #8 Skrevet 5. mai 2015 (endret) http://www.amazon.com/Maidenform-Womens-Back-Converter-Black/dp/B0083QLQ8I/ref=sr_1_8?s=apparel&ie=UTF8&qid=1430816657&sr=1-8&keywords=Backless+Bra Kunne noe slikt vært aktuelt? edit: Ville bare legge denne til at den backless bh'en kanskje ikke er så passende for stor bryster allikevel: http://www.wardrobeoxygen.com/2008/04/my-experience-with-the-backless-bra-by-maidenform.html Endret 5. mai 2015 av Wildstar
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #9 Skrevet 5. mai 2015 http://www.amazon.com/Maidenform-Womens-Back-Converter-Black/dp/B0083QLQ8I/ref=sr_1_8?s=apparel&ie=UTF8&qid=1430816657&sr=1-8&keywords=Backless+Bra Kunne noe slikt vært aktuelt? edit: Ville bare legge denne til at den backless bh'en kanskje ikke er så passende for stor bryster allikevel: http://www.wardrobeoxygen.com/2008/04/my-experience-with-the-backless-bra-by-maidenform.html Jeg prøvde Cubus sin sånn partypack med bl.a forlenger til vanlig BH som skulle rundt magen, gjennomsiktig. Fungerte ikke i det hele tatt, katastrofe, stroppene syntes fortsatt noe fra den vanlige BH-en, og det gikk ikke p stramme nok rundt magen... Selv kommer jeg til å gjøre om kjolen heller, tynt, gjennomsiktig stoff bak. Ellers ville jeg kanskje anbefalt sånne silikoncuper som klistres på huden. Anonymous poster hash: e2359...069
Gjest Sunhands Skrevet 5. mai 2015 #10 Skrevet 5. mai 2015 Fant dette bildet, og det ser jo helt genialt ut! Har ikke funnet noen nettsider som selger noe lignende, men det virker som om merket bak heter "maidenform", kan jo være noe å sjekke ut. Ellers, prøv å feste kjolen til krysset på bhen? Skal ikke være litt, gitt. Finnes jo slike med plastikkstropper også, selv synes jeg ikke det er fint i det hele tatt, men det kan jo hende du synes det er ok. Ja, bare skjønner ikke helt hvordan jeg skal få det til. Har jo sett BH'er som har kryss bak, men de går jo sjelden på akkurat samme sted. Hvilken BH-størrelse er du? "Store" pupper kan jo være så mangt og det vil selvsagt ha noe å gjøre med utvalget. Jeg er en 75D, så ikke så store, men akkurat litt for store til sånne silikoncups, fant de bare opp til C-cup. Jeg har også store pupper, og jeg bruker enten slike cuper (fant i d-cup), men jeg synes ikke de gir noen fin fasong på puppene, så jeg går enten uten eller så dropper jeg kjolen Hvor fant du de i D-cup?
Gjest Tigress Skrevet 5. mai 2015 #11 Skrevet 5. mai 2015 Eg ville prøvd å få stroppane til å treffe krysset i ryggen eller rett og slett gått utan. Halve poenget med rygglaus kjole er jo eigentleg å syne at ein har så spretne puppar at ein ikkje treng BH...
Gjest Skrevet 5. mai 2015 #12 Skrevet 5. mai 2015 Jeg har slike silikoncupper i D-cup fra Nelly. Funker ok, men velger gjerne å bare droppe bh, da de ikke gir noe særlig løft uansett.
Kvist Skrevet 5. mai 2015 #13 Skrevet 5. mai 2015 Hva med sånn tape man "henger opp" puppene med. Det har jeg brukt et par ganger og det funker bedre enn alt annet ryggløst jeg har prøvd. Jeg har 75E og sånne silikonkladder blir bare ytterligere bidrag til tyngdekraften Tapen jeg tenker på ser ut ofte som en halvsirkel eller en halv i formen, finnes i transparent og i mer tekstilaktig "hudfarge". Jeg liker de siste best. Man klistrer de på begge sider av brystknoppen først og så drar man lipp oppover og fester overdelen av tapen over puppen. Mine tåler det meste, men heftig dansing og svetting er ikke noe særlig. Uansett føles det trygt å ha en ekstra i veska 1
funginger Skrevet 5. mai 2015 #14 Skrevet 5. mai 2015 bruk sånn tape, hvis du ikke finner riktig strl har jeg lest at man bare kan prøve seg fram med sportstape ellerno. Ellers får du bare droppe kjolen.
Gjest Sunhands Skrevet 5. mai 2015 #15 Skrevet 5. mai 2015 Eg ville prøvd å få stroppane til å treffe krysset i ryggen eller rett og slett gått utan. Halve poenget med rygglaus kjole er jo eigentleg å syne at ein har så spretne puppar at ein ikkje treng BH... Det er dessverre slik at tyngdekraften kommer til syne etter hvert som årene går. Å legge seg under kniven er ikke et alternativ, og selv om man drar på åra vil man gjerne vise frem de få tingene man kan være fornøyd med, f.eks en pen rygg. Takk for svar, jeg får prøve meg på denne teipen igjen.
Gjest Tigress Skrevet 6. mai 2015 #16 Skrevet 6. mai 2015 Det er dessverre slik at tyngdekraften kommer til syne etter hvert som årene går. Å legge seg under kniven er ikke et alternativ, og selv om man drar på åra vil man gjerne vise frem de få tingene man kan være fornøyd med, f.eks en pen rygg. Takk for svar, jeg får prøve meg på denne teipen igjen. Utan at eg veit kva stoff og slikt du har i kjolen, så går det kanskje an å lage små hemper i desse kryssa, slik at du kan få festa BH-stroppane i krysstroppane? Eg har ein gammal kjole frå 50-talet med vid båthals, og i skulderstroppane der er det to små hemper, med knapp, som ein kan feste BH-stroppen i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå