AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Ville du tatt selvmord? Jeg tenker at som kvinne så kunne mann eventuelt brutt seg inn i en sædbank og prøvd å bli gravid, men man ville ikke hatt noen som kunne hjelpe en gjennom graviditeten hvis noe skulle gå galt og det er egentlig ganske egoistisk å videreføre den ensomheten til barnet sitt. Jeg liker å være alene, men jeg tror ikke jeg hadde orket å leve hvis jeg aldri skulle få sett et annet menneske igjen. Anonymous poster hash: c56f9...def
Alex Turner Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Hadde hatt dyr til å holde meg med selskap da 2
Gjest Belle âme Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Om eg hadde vært aleine, hadde eg robba kvar matbutikk i verda og levd livet.
Gjest Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Hadde jeg vært det siste mennesket igjen på jorden hadde jeg ville leve evig. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Om eg hadde vært aleine, hadde eg robba kvar matbutikk i verda og levd livet. Men mat råtner. Og når det maten blir dårlig må du lage fersk mat selv eller leve på hermetikk. Penger har ingen verdi lenger heller... Mote er ikke viktig, du kunne gått naken uten at det gjorde noe.Anonymous poster hash: c56f9...def 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Jeg ville levd så lenge som mulig. Nytt stillheten og friheten, men sørget for å i forkant (om jeg visste om det) bosette meg på et kontinent med stor variasjon i natur slik at jeg kunne reist rundt og opplevd så mye som mulig. Kan overhodet ikke føre fly eller båt, haha. Så, når kjedsomheten og ensomheten gjør meg gæren, da hadde jeg nok tatt mitt eget liv. Anonymous poster hash: 2ea4d...02c 1
Utenegenart Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 Da ville jeg gjort mitt aller beste for å utrydde alt annet liv før min tur kom. Tenk så stilig da: Å være den aller siste.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #9 Skrevet 4. mai 2015 Jeg hadde røykt og drukket og spist god mat og hørt musikk til jeg ikke gadd mer, og så hadde jeg tatt kvelden. Anonymous poster hash: 85a42...64b 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #10 Skrevet 4. mai 2015 Hadde blitt vettskremt da jeg er mørkredd, husredd osv. Men hadde da ikke tatt livet mitt fordi, hadde nok kommet tidsnok Anonymous poster hash: f80fc...9b6
Cashbah Skrevet 4. mai 2015 #11 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Men det hadde jo vært helt fantastisk! Ingen køer, du kan gjøre akkurat hva du vil, dra hvor du vil, ingen sure mennesker eller voldtektsmenn å bekymre seg for. Tenk på alt en kan oppleve! Underholdning hadde jeg nok funnet uansett Nei, det høres egentlig bare herlig ut. Og jeg ville i hvert fall ikke sløst bort tiden med å bli gravid! Men sjansen for å dø uten helsehjelp er jo stor. Så jeg ville nok levd et lykkelig, men kort liv. Endret 4. mai 2015 av Cashbah 2
Gjest Caress Skrevet 4. mai 2015 #12 Skrevet 4. mai 2015 Åh gud, da hadde jeg hatt det gøy! Ville nok levd slik jeg lever - eller prøver å leve - i dag, bare med langt mindre hemninger. Jeg ville dratt på oppdagelsesferder, reist rundt både med bil og til hest, spist masse god mat, badet, lært naturen å kjenne, hørt på musikk og storkost meg! Men så hadde jeg sikkert ramlet innom min gamle venn narkotika og kjørt inn i en fjellvegg i tro om at det var regnbuens ende eller noe, haha... Skulle gjerne hatt en annen person der, men ikke et barn jeg måtte gro frem selv og alt mulig. Ville nok hatt det ganske fett alene også. ^^
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #13 Skrevet 4. mai 2015 Hadde tatt selvmord ja, hadde aldri klart å leve med å miste min baby, samboer, foreldre og søsken som alle betyr alt i verden for meg. Noe så jævelig! Får helt angst ved tanken altså Anonymous poster hash: 0adff...bb1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #14 Skrevet 5. mai 2015 TS her... etter å ha lest litt har jeg bestemt meg for at det ville vært dumskap å ta kvelden med en gang. Man kan jo gjøre akkurat hva man vil. Jeg tror jeg ville reist litt og prøvd å gjøre gøye ting først jeg også. Jeg tror jeg hadde stjålet meg en hest... men det hadde jo egentlig ikke vært tyveri siden alle eiere var døde.Anonymous poster hash: c56f9...def
bruker_K Skrevet 5. mai 2015 #15 Skrevet 5. mai 2015 hadde funnet det største og beste huset... badet, lest mye bøker.. hadde kost meg med hundene og kattene. hadde skaffet meg alt jeg har ønsket meg. hadde kost meg i flere år tror jeg.. før jeg hadde blitt gal og sikkert ta selvmord.. men hadde levd livet først!
Gjest Belle âme Skrevet 5. mai 2015 #16 Skrevet 5. mai 2015 Men mat råtner. Og når det maten blir dårlig må du lage fersk mat selv eller leve på hermetikk. Penger har ingen verdi lenger heller... Mote er ikke viktig, du kunne gått naken uten at det gjorde noe.Anonymous poster hash: c56f9...def Tatt maten i fryseren da, skjønar du
Shai Skrevet 5. mai 2015 #17 Skrevet 5. mai 2015 Jeg hadde funnet meg en bil og kjørt rundt på tomme veier til alle storbyene i Europa. Jeg hadde spist all maten jeg kunne finne og røyket og drukket alt jeg maktet. Jeg håper det ikke hadde funnes dyr, for jeg hadde ikke klart tanken på at det er mitt ansvar å lufte alle hundene og mate alle kattene osv. Tror jeg til slutt hadde tatt mitt eget liv, men skulle levd livet først
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #18 Skrevet 5. mai 2015 Hadde nok ikke levd særlig lenge. Hadde kjørt rundt og funnet meg et fint hus, god mat, og prøvd å leve et komfortabelt liv. Men etter et par mnd hadde jeg nok gått lei, og tatt selvmord med alkohol/narkotika og kjøre i fjellvegg tenker jeg. Anonymous poster hash: a73fc...726
Christiania_Oslo Skrevet 5. mai 2015 #19 Skrevet 5. mai 2015 Jeg hadde vandret nedover mot Sør Europa og kanskje mot Afrika/Asia, vet ikke hvordan jeg skulle kommet meg til andre siden av dammen,kan ikke styre fly eller båt akkurat, og Sibir stredet er utelukket..jeg ville ha levd der det er varmt og spist grønt og frukt og fisket, kanskje jakta dyr, også badet masse og sånn. Kanskje dratt på noen nedlagte luksushotell og eventuelt laget en statue av meg selv i gull:-P
Gjest Olivia Benson Skrevet 5. mai 2015 #20 Skrevet 5. mai 2015 Hadde nok tatt mitt eget liv før jeg eventuelt ble syk eller skadet og ingen kunne hjelpe meg. Ser ikke noe poeng å skulle gjøre det jeg vil når jeg ikke har noen å dele det med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå