Gå til innhold

Falske kontaktannonser på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tør ikke trykke på annonsen i tilfelle det er det viruset jeg så noe om på VG, men blir jo nysgjerrig på disse helt tydelige falske kontaktannonsene som dukker opp i newsfeeden!

"Jeg er en moden singel mann som har vært alene i over to år. Jeg har tidligere vært i to seriøse forhold, men har aldri vært gift. Hvor kan en mann på min alder møte interessante kvinner? Jeg har prøvd alt fra kaffebarer til bokhandlere, men har aldri lyktes, og det føles feil å dra til slike steder bare for å prøve å møte kvinner. Jeg er romantisk, og venner beskriver meg som omgjengelig, ærlig og hardtarbeidende. Likevel virker det ikke som om jeg klarer å finne en hyggelig kvinne å dele livet mitt med. Forslag?"

Så er det bilde av en modellignende fyr med legefrakk. I går så jeg en lignende annonse med en litt annen tekst og en annen modellignende fyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var då veldig merkeleg? Slike annonsar har eg aldri fått.

Dersom du har vore inne på datingsider så har dei kanskje cookies, og dermed kjem slike forslag opp? Berre ein tanke.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det var då veldig merkeleg? Slike annonsar har eg aldri fått.

Dersom du har vore inne på datingsider så har dei kanskje cookies, og dermed kjem slike forslag opp? Berre ein tanke.

Jeg har ikke vært på noen datingsider, så det er rart ja. På kommentarene kommenterer folk at det er lureri og "tenk at noen faller for dette".

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske noe slikt hendte meg! :(

Anonymous poster hash: 06efe...f8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...