Gå til innhold

Onanere på jobb

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det fler enn meg som tar seg en liten kosestund på jobb? Jeg har kontor helt alene, og når de andre er ute tar jeg meg et intimt fem-minutt både støtt og stadig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Ikke rart det går dårlig med næringslivet når "prestasjonene" ligger på dette nivået...

Klarer hjernen mer å onanere enn å røyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Unnskyld meg' date=' men er du virkelig så desperat?[/quote']Du er tilgitt, og nei, jeg er ikke desperat i det hele tatt. Når ble "desperat" synonymt med "kåt"?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn

Skjønner ikke hvordan folk kan liksom bare onanere på jobben. Jeg får liksom ikke til å bli kåt av å sitte på jobb, men mulig jeg har en kjedelig jobb i så måte... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan folk kan liksom bare onanere på jobben. Jeg får liksom ikke til å bli kåt av å sitte på jobb' date=' men mulig jeg har en kjedelig jobb i så måte... :sjarmor:[/quote']

... du er nok ikke alene om det.. her hos meg er det heller ikke mye å bli kåt av.. selv om jeg jo har pult.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror alle kollegene mine er enige i at muselukt er bedre enn røykelukt. Hvis de ikke er homo da. Og hun damen er egentlig lesbisk så hun liker det nok hun også.

Men egentlig lukter det ikke heller da. Så Green Sky, hvis det lukter når du onanerer ville jeg enten latt være eller begynt å dusje på morgenen :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ja, det har hendt... :oops: det er lenge wsiden, jeg var nyforelsket, det var sommer og sol, jeg var ung og beruset av ovenstående faktorer. Men jeg gikk på toalettet da.

I dag ville det være helt uaktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror det er normalt. Skjer overalt tror jeg.

Tenk deg nøye om neste gang du erpå posten, trygdekontor,sos.kontor, legen. For ike snakke om inn til lektor. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Joda, onanerer på jobb innimellom. Jeg går på toalettet, både for pulings og fingring - kall meg prippen.

Nå er jeg ikke så sikker på hvordan jeg skal gjøre det. Jobben har flyttet til nytt bygg med "Ally McBeal"-do - flere do på rekke og unisex. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har nok gjort det, men nå jobber jo jeg hjemmefra, så det tels vel ikke akkurat. Men det har da aldri luktet? (med mindre man bruker vibrator som lukter gummi, men det er ikke noe digg uansett hva folk påstår). Hva i all verden er det du gjør når du koser deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...