AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Del Skrevet 4. mai 2015 I stedet for middag i dag spiste jeg en hel kurv med jordbær, samt en hel kartong kremfløte, er vel 3 dl..Anonymous poster hash: 67a8b...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Del Skrevet 4. mai 2015 1100 kalorier i fløten, noen hundre i jordbæra. Anonymous poster hash: f9929...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Del Skrevet 4. mai 2015 Ja. Masse fett og tilnærmet null næring. Anonymous poster hash: 80ea5...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Del Skrevet 4. mai 2015 Ja. Masse fett og tilnærmet null næring. Anonymous poster hash: 80ea5...1a8 Ikke noe næring i fløte? Fett er da næringsstoff, det vel?Anonymous poster hash: 67a8b...2ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Del Skrevet 4. mai 2015 En kurv jordbær hadde nok fungert flott som et mellommåltid eller en liten lunsj, men fløten bør nå droppes spesielt en hel kartong Anonymous poster hash: 508f8...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Del Skrevet 4. mai 2015 Ikke noe næring i fløte? Fett er da næringsstoff, det vel?Anonymous poster hash: 67a8b...2ce I små små mengder kanskje. Derfor jeg skrev tilnærmet null næring. Det er svært lite næring i fløte sammenliknet med andre matvarer. Anonymous poster hash: 80ea5...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #7 Del Skrevet 4. mai 2015 Er ikke fløte farlig bare når man spiser det med sukker? Jeg trodde det var da det satte i gang en eller annen rar prosess, som med sjokolade? Som gjorde at man la det på seg i stedet for å bearbeide det? Anonymous poster hash: 9090b...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #8 Del Skrevet 4. mai 2015 Ikke usunt, men kaloririkt naturligvis. Uten at det gjør noe med mindre man slanker seg. Uansett, det er gjennomsnittet av hva man spiser som teller, så at man har fløte og jordbær til middag én dag har absolutt ingen verdens ting å si for helsa hverken den ene eller den andre veien. Jordbær inneholder for øvrig mest vann, men noe karbohydrater, vitamin C, folat, kalium etc. Fløte inneholder mange kcal hovedsakelig i form av mettede fettsyrer, littegrann sukker og protein, og vitamin A. Det er naturligvis ikke bra nok hvis man spiser det samme hver dag, men det gjør man da som regel ikke. Anonymous poster hash: 5c88f...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 4. mai 2015 #9 Del Skrevet 4. mai 2015 I mine øyne er jordbær med fløte ganske sunt - men da som kos/lite måltid, ikke middag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #10 Del Skrevet 4. mai 2015 Er ikke fløte farlig bare når man spiser det med sukker? Jeg trodde det var da det satte i gang en eller annen rar prosess, som med sjokolade? Som gjorde at man la det på seg i stedet for å bearbeide det? Anonymous poster hash: 9090b...a33 Nå er det sukker (naturlig) i jordbær, da. Du mener kanskje at sukker/karbohydrater omdannes til fett? Anonymous poster hash: 74ae4...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #11 Del Skrevet 4. mai 2015 Glem nå det, å nyt det sier nå jeg Fikk lyst på jordbær med krem! Mmm himmelsk! Anonymous poster hash: af294...cb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #12 Del Skrevet 4. mai 2015 Er ikke fløte farlig bare når man spiser det med sukker? Jeg trodde det var da det satte i gang en eller annen rar prosess, som med sjokolade? Som gjorde at man la det på seg i stedet for å bearbeide det?Anonymous poster hash: 9090b...a33 Fløte i normale mengder er ikke farlig uansett. Men spiser du store nok mengder av det legger du naturligvis på deg selv om du ikke spiser en eneste karbohydrat. Anonymous poster hash: 4e34b...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 4. mai 2015 #13 Del Skrevet 4. mai 2015 Spiser ofte det til dessert i den tiden vi nå går i møte, enten jordbær med fløte og sukker eller is. Gir fullstendig bang om det er usunt eller sunt, det er godt Livet skal leves også innimellom, ikke bare eksistere med brokkoli og spinat. Anser det dog ikke som en middagsrett, det hadde jeg ikke blitt skikkelig mett på. Har en et variert og ellers sunt kosthold kan en helt fint nyte noen u sunnheter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #14 Del Skrevet 5. mai 2015 Spiser ofte det til dessert i den tiden vi nå går i møte, enten jordbær med fløte og sukker eller is. Gir fullstendig bang om det er usunt eller sunt, det er godt Livet skal leves også innimellom, ikke bare eksistere med brokkoli og spinat. Anser det dog ikke som en middagsrett, det hadde jeg ikke blitt skikkelig mett på. Har en et variert og ellers sunt kosthold kan en helt fint nyte noen u sunnheter også. Veldig enig! Anonymous poster hash: 6658b...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #15 Del Skrevet 5. mai 2015 En sommer for noen år siden hadde jeg jordbær med fløte til dessert hver dag. Gikk ned 10 kilo den sommeren og har veid det samme siden (55 kilo). Jordbær med fløte tror jeg ikke trenger å være så grusomt, men ikke bytt ut dessert med middag. Anonymous poster hash: 18cc0...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #16 Del Skrevet 7. mai 2015 Spørs hva man legger i sunt. Om man vil ned i vekt, blir det noe helt annet. Anonymous poster hash: 8ac05...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå