AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Noen som har erfaringer med just eat? Synes dere det er dyrt å bestille derfra? Anonymous poster hash: 399e8...a08
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 *dytt* Jeg lurer også på om noen har erfaring fra Just Eat. Anonymous poster hash: 806c6...cef
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Har bestilt derfra flere ganger jeg. Prisen er den samme som når jeg ringer inn og bestiller, ventetiden er noe lenger. Alt i alt er jeg veldig fornøyd.Anonymous poster hash: 19ad4...a26
Wildstar Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Samme som AB'en over. Samme pris som bestilling over telefon, men noe lengre ventetid, men syns det er greit, da jeg hater å ringe inn bestillinger. 2
Apocalypse Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 (endret) Jeg har vært fornøyd alle gangene jeg har bestilt derfra. Men det er jo ikke Just eat som lager og leverer maten - pris, kvalitet og levering kommer helt an på hvilken restaurant du velger å bestille fra. Men jeg velger alltid dem hvis jeg skal bestille mat, siden man slipper å ringe Endret 25. juli 2015 av Apocalypse 2
Anglofil Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Er veldig fornøyd med Just Eat og har heller ikke opplevd lenger ventetid. Synes det er en kjekk måte å bestille på fordi jeg ikke liker å ringe. I tillegg er det enklere å få oversikt, synes jeg. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå