Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #1 Del Skrevet 3. juli 2002 Hei Noen som vet om hvor jeg skal henvende meg for å fikse øvingslokale til jentebandet mitt? Vi er i alderen 17-24, og bor enten i kollektiv eller hjemme hos mor og far, og vil helst ikke torturere venner og familiemedlemmer mer enn høyst nødvendig Men siden vi tross alt skal skal bli superstjerner en dag... 8) Så MÅ vi jo øve... Alt av tips om hvor jeg bør henvende meg taes imot med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 3. juli 2002 #2 Del Skrevet 3. juli 2002 En garasje er jo egentlig et perfekt sted for å øve med band. Men det blir aknskje litt mye støy for familien som garasjen hører til? Jeg vet ikke om dere har prøvd det tidligere, men dere kan godt henvende dere til en lokal fritidsklubb eller noe lignende. De vil sikkert støtte bandet med øvingslokale, og dere kan jo til gjengjeld gi et par gratiskonserter på fritidsklubben. Lykke til videre da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #3 Del Skrevet 4. juli 2002 Hva med å spørre på en skole om de har et rom dere kan leie eller låne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #4 Del Skrevet 4. juli 2002 Vi skulle gjerne hatt en garasje eller en kjeller, men siden tre av fire bor i leilighet, og den siste utenfor Oslo, så har vi ikke det... Er det noen øvre aldersgrense for å få lov til å øve på fritidsklubb? Noen som vet? Å spørre en skole var ikke så dumt det heller.. Takker for gode råd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 4. juli 2002 #5 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei! Jeg har ikke hørt om noen øvre aldersgrense, men jeg er ikke så aktiv i fritidsklubb-miljøet. Men jeg ville nok tatt meg en ringerunde. Hørt om de har lokaler og tider dere kan øve på o.l. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Kid-a Skrevet 4. juli 2002 #6 Del Skrevet 4. juli 2002 Eller så kan dere henge opp lapper på musikkforlaget. Der er det mange musikkfolk som ser, kanskje noen er ute etter noen å dele leie av øvingslokale med... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svima Skrevet 9. juli 2002 #7 Del Skrevet 9. juli 2002 prøv å kontakte kommunen du bor i. de fleste har et tilbud, selv om det kan være vanskelig å få plass med det samme. de kan kanskje også hjelpe dere med andre som har lokaler til leie. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå