Gå til innhold

2 piece dress - hvor få tak i disse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes slike todelte kjolene er så fine! Men jeg finner ingen fine til salgs på nettet eller i butikk. Noen som vet hvor man kan få tak i noen fine?

Jeg har lyst på en som er kort og tettsittende. Noe lignende disse:

Eller om dere vet om noen andre som dere synes er fine? :)

post-81897-0-36647400-1430761336_thumb.j

post-81897-0-22995200-1430761346_thumb.j

Skrevet

Har du forsøkt kondomeriet eller andre sexsjapper?

• Liker 3
Skrevet

Har du forsøkt kondomeriet eller andre sexsjapper?

Men i alle dager? Hvis du ikke har annet enn useriøse svar kan du heller la vær å kommentere.

AnonymBruker
Skrevet

Har sett et par på nelly, men mulig at du også har sett dem og ikke synes at de var noe fine

Anonymous poster hash: 4f8aa...bd8
Skrevet

Har sett et par på nelly, men mulig at du også har sett dem og ikke synes at de var noe fine Anonymous poster hash: 4f8aa...bd8

Takk :) men jeg har sett gjennom nelly. Den ene de hadde for en liten stund siden var kjempefin. Men de hadde kun large igjen ..

Skrevet

Men i alle dager? Hvis du ikke har annet enn useriøse svar kan du heller la vær å kommentere.

Det var faktisk helt seriøst. Jeg så et sett som var kliss likt det hvite på en sexsjappe i Svinesund.

Skrevet

Det var faktisk helt seriøst. Jeg så et sett som var kliss likt det hvite på en sexsjappe i Svinesund.

Okai, da beklager jeg! Jeg trodde du skrev det fordi du kanskje mente det så "horete" ut eller noe

Skrevet

Okai, da beklager jeg! Jeg trodde du skrev det fordi du kanskje mente det så "horete" ut eller noe

Det går helt fint :)

Jeg skal ærlig innrømme at det ikke er min smak (i alle fall ikke de mer gjennomsiktige variantene), men du spurte om hvor man kunne få tak i noe lignende, ikke hva man synes om stilen, så da tenkte jeg at jeg kunne si fra, når jeg faktisk har sett noe som lignet veldig.

Skrevet

Det går helt fint :)

Jeg skal ærlig innrømme at det ikke er min smak (i alle fall ikke de mer gjennomsiktige variantene), men du spurte om hvor man kunne få tak i noe lignende, ikke hva man synes om stilen, så da tenkte jeg at jeg kunne si fra, når jeg faktisk har sett noe som lignet veldig.

Det at den er gjennomsiktig er ikke noe jeg ønsker! Men jeg tenkte på alt annet. At det er som en kort kjole, bare todelt. Er helt greit for meg at du ikke liker slike kjoler. Man kan jo ikke være enige om alt! Men jeg trodde du kom med den kommentaren bare for å være ufin. Men da tok jeg nok feil :)

AnonymBruker
Skrevet

De har mange fine på shop.nordstrom.com, men vet ikke om det er helt det du tenkte på...

Anonymous poster hash: a3557...cfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...