Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har fått tilbud om jobb på et apotek. Jeg er utdannet sykepleier og har selv søkt stillingen. Kunne på en måte tenkt meg det og søkte mest fordi å se hva mine sjanser var for å få jobben, samt en måte å slippe unna turnus (noe jeg synes rett og slett er noe dritt!).

Noen her som er sykepleiere og som jobber i et apotek? Er det å gå "et steg ned" ? Jeg mister jo eventuelt all kontakt med pasienter. På en annen side kan det åpne andre dører videre.

Tar i mot tips og råd :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en sykepleier som jobebr på apotek, og hun slipper ikke turnus iom at det er både kvelds og helgejobbing. Det åpner heller ingen dører videre, da du ikke har rett utdannelse for det, men kan selvfølgelig være en fordel hvis du ønsker å jobbe med salg av f.eks sykeartikler senere. Da slipper du turnus, men må reise mye.

Anonymous poster hash: 21631...47d

AnonymBruker
Skrevet

men hva jobber en sykepleier med på apotek? Bare den vanlige jobben med salg, eller får man gjøre noe med medisiner eller noe?

Anonymous poster hash: 7bf17...636
Skrevet

I mitt tilfelle stenger apoteket kl 18 og er kun oppe til kl 16 på lørdag så dette er himmelrike iforhold til dagens turnusjobbing :) Ja, man kan ta kurs for å kunne behandle resepter.

• 7 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 5/4/2015 at 7:18 PM, IKL said:

Hei.

Jeg har fått tilbud om jobb på et apotek. Jeg er utdannet sykepleier og har selv søkt stillingen. Kunne på en måte tenkt meg det og søkte mest fordi å se hva mine sjanser var for å få jobben, samt en måte å slippe unna turnus (noe jeg synes rett og slett er noe dritt!).

Noen her som er sykepleiere og som jobber i et apotek? Er det å gå "et steg ned" ? Jeg mister jo eventuelt all kontakt med pasienter. På en annen side kan det åpne andre dører videre.

Tar i mot tips og råd :)

Hei IKL,

Jeg lurte litt på hvordan det gikk med jobben? Trives du på apotek? Jeg selv er sykepleier og har fått tilbud om å jobbe på apotek. Og trenger litt råd fra deg på hvordan jeg kan lære fortest mulig rutiner på apoteket. Fikk du tatt kurs og sånt? 

Anonymkode: b91bf...abf

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hei IKL,

Jeg lurte litt på hvordan det gikk med jobben? Trives du på apotek? Jeg selv er sykepleier og har fått tilbud om å jobbe på apotek. Og trenger litt råd fra deg på hvordan jeg kan lære fortest mulig rutiner på apoteket. Fikk du tatt kurs og sånt? 

Anonymkode: b91bf...abf

Haha, gjerne undersøk brukeren før du svarer på en 7 år gammel tråd.. 
IKL har ikke vært innpå siden 2016.. :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...