AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Min feis slim i sofaen sånne dråper med drittslim!Anonymous poster hash: a8a27...539 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Spiste kattebæsj i hagen, løp inn i stuen og kastet det opp i sofaen. Stoffsofa -.-Anonymous poster hash: 2f504...f57 3
BeautyBox Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Hunden til en i familien tok med seg sin egen bæsj opp i godstolen til matfar, og gnafset på og koste seg med den der. Hunden til ei venninne tar med seg fryste hjortebæsjer (på vinteren) utenfra og inn på stuegulvet og koser seg med de.
heartofagirl Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Spise sin egen bæsj, så spydd det opp litt senere for så å spise spy-bæsjet igjen. Fysj. 1
Ewe Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 (endret) Hunden vi hadde før gikk og hentet en tampong i søplekassa, spiste den og kastet den opp foran min søsters date som var på besøk for første gang. Ålreit.. Edit: skrivefeil Endret 6. mai 2015 av Ewe 2
Santflows Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Å spise brukte tamponger og bæsj som tydeligvis er delikatesse. Dette er en kresen hund i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 Hunden vår løftet elegant på beinet og tisset oppi vesken til en fremmed dame som satt og ventet på bussen en gang...Anonymous poster hash: ad8cd...c93 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #8 Skrevet 6. mai 2015 Hahaha, jeg sitter og dør på lesesalen... Anonymous poster hash: 8ef26...5ac
Askmeagain89 Skrevet 6. mai 2015 #9 Skrevet 6. mai 2015 Spiste noe råtten fisk på en strand og kastet opp flere steder hjemme etterpå. Selvfølgelig bare på teppene for gulvet er ikke fint nok å spy på. Lukten var umulig å få bort så alt av tepper måtte kastes og det luktet råtten fisk i to dager.
Aurora M. Skrevet 6. mai 2015 #10 Skrevet 6. mai 2015 ! Ikke lurt å gå inn her mens man spiser lunch..
Shinigami Skrevet 6. mai 2015 #12 Skrevet 6. mai 2015 Min første hund elsket å rulle seg i all mulig dritt. En gang hoppet han fram bak en busk og var innrulla i bæsj.. Min andre hund fant en død fugl som han gikk rundt å bærte på og nektet å slippe. Han slapp den heldigvis til slutt. Jeg ville jo ikke ta på den, så kunne ikke prøve å åpne munnen på hunden eller prøve å.dra løs fuglen heller. Min nåværende hund spydde på meg en gang, og en annen gang så feis hun meg rett i ansiktet. En sånn skikkelig stinkfis var det.
skruf Skrevet 6. mai 2015 #14 Skrevet 6. mai 2015 Hunden vår løp fritt i skogen utenfor hytta til venninna mi rett før vi skulle dra. Den fant selvfølgelig en gedigen elgbæsj som hun glefset i seg rett før vi skulle kjøre hjem.....i bilen hjem satt hun og peste, og det stinket ekstremt bæsj av ånden hennes i bilen så vi måtte kjøre i 3 timer på vinterstid med vinduene åpne. Pest eller kolera: å omkomme av drittlukt eller å fryse i hjel.... 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #15 Skrevet 6. mai 2015 Den ene hunden er helt gærn etter å spise hestemøkk. I helga klarte han å stikke av og hadde da kost seg skikkelig med å spise masse møkk. Når han har fått nok så kommer han hjem av seg selv. Men nå så kom han inn og kastet opp hestedritten, mens tispa som ikke hadde vært ute glefset i seg dette før jeg rakk å avgjøre hvordan jeg skulle håndtere situasjonen. Anonymous poster hash: ff1e8...031 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå