AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Hvor lang tid har det gått mellom forholdene dine? Hvor lang tid har du brukt på å gått inn i et nytt forhold? Grunnen til at jeg lurer er at jeg har møtt en fyr, og han virker interessert i meg. Men han kom veldig nylig ut av et forhold, og jeg klarer ikke helt se for meg at han er klar for noe nytt allerede nå. Vet at folk er forskjellige, men vil gjerne høre andres erfaringer Anonymous poster hash: a2c38...06e
Gjest Faerunpedia Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Har alltid trengt 6-8 måneder før jeg har vært interessert i noe nytt, men tatt 1-2 år før jeg har inngått noe forhold. Men folk er forskjellige, jeg merker at jeg trenger tid for meg selv etter et forhold, men ser jo mange som hopper inn i et nytt veldig fort.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 jeg har ikke hoppet inn i noe nytt forhold etter det forrige jeg var i. men når jeg gjorde det slutt var jeg helt ferdig med han, og begynte å holde på med en jeg da så på som potensiell. Så jeg gikk jo rett fra exen og over på en annen med en gang. Ble jo aldri noe ut av det likevel, men jeg hadde vel ikke akkuratt satt noen stopper for det om det var meg det stod på. Så ja, folk er forskjellige, men etter meg selv å snakke fra kan man være klar for å gå inn i noe nytt ganske så kjapt etter det blur slutt, selv om det kanskje virker absurd for noen. Anonymous poster hash: 46969...3ef
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Det har variert en del. Alt fra noen uker (relativt kort forhold) til over ett år (seriøst forhold). Om han er klar for et forhold nå kan avhenge av forskjellige ting. Nylig er jo relativt (dager til mndr), hvor seriøst forholdet var, hvem som gikk fra hvem, alder osv. Tror en på 20 går fortere videre enn en på 30, man forandrer seg mye på de 10 årene. Er dette en du dater? Da vil det være lettere å snakke med han om det. Anonymous poster hash: b24ab...a2d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Takk Jeg dater han ikke nei, men vi har begynt å snakk en del sammen og vi flørter en del. Men ja, han kom jo akkurat ut av et forhold. Vil gjerne høre fleres erfaringer.Anonymous poster hash: a2c38...06e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 Det er fort gjort å brenne seg der... Jeg traff en mann som var skilt for 4-5 mnd siden, vi ble kjempeforelsket helt til han fant ut han ikke var klar for å binde seg så fort. Så der satt jeg igjen med knust hjerte mens han lå rundt med andre damer. Jeg har også blitt kjent med en annen relativt nyskilt, og han var helt motsatt. Ville helst ha ny dame med en gang. Jeg backet unna, og nå vet jeg han har funnet seg en annen. Så det er forskjellig, men pass godt på hjertet ditt. Ikke legg noe følelser i det før du kjenner ham mye bedre. Det er stor sjanse for at han bare vil ha litt bekreftelse, en flørt osv. Anonymous poster hash: 6c70b...4ed
superpuma Skrevet 8. mai 2015 #7 Skrevet 8. mai 2015 Kjenner litt på den samme, han jeg holder på med ble singel rett etter jul...
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #8 Skrevet 8. mai 2015 31 år, venter fortsatt på et forhold. Anonymous poster hash: decd1...293
Snøugle Skrevet 8. mai 2015 #9 Skrevet 8. mai 2015 For min del trenger jeg nok mere tid etter dette bruddet enn det siste, det forrige var et samboerskap på 7-8 år og da var jeg singel i 9 mnd før jeg møtte mitt siste forhold, om jeg kan si det sånn..vi var sammen i neste 10 år og gift i 3 år av de igjen..denne gangen trenger jeg nok litt lengre tid, bli kjent med meg selv som voksen og singel..så dette er nok veldig individuelt..
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #10 Skrevet 8. mai 2015 Bare hatt ett, men det tok slutt for snart to år siden. Anonymous poster hash: d2b38...5bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå