AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Jeg er sikkert ikke den eneste, men jeg synes at jeg ser helt forferdelig ut på bilder. Jeg er fornøyd med det jeg ser i speilet, alle slags speil egentlig. Jeg blir også fornøyd med de fleste selfier og speilbilder jeg tar. Men jeg ser helt forferdelig ut på de bildene jeg blir tatt av. Føler liksom at jeg ser rar og skeiv ut. Mange sier at søskene mine ligner på meg noe jeg også syns når jeg ser meg selv i speilet. Hvis jeg står med vennene mine forann speilet så ser jo de helt lol ut det samme på bilder. Hvis jeg synes at jeg ser forferdelig ut på et bilde så synes andre at det var fint Anonymous poster hash: 4bdb3...d95 2
julie90 Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Bedre å være stygg på bilder, men pen i virkeligheten, enn omvendt 7
Gjest Peeves Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har det også slik. Veldig ofte mye styggere på bilder enn i speil og selfier. Litt usikker på hvilke jeg skal stole på 1
Gjest O.G. Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har en venninne som ser helt ordinær ut i levende live, men på fotografi så får hun altså da et sånt lys at det er helt sykt. Snedig egenskap det der.
Maimira Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har en venninne som ser helt ordinær ut i levende live, men på fotografi så får hun altså da et sånt lys at det er helt sykt. Snedig egenskap det der. Ja, ikke sant... Akkurat som om kameraet fanger opp det beste i personen. Fotogen da i alle fall.
Gjest O.G. Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 Ja, ikke sant... Akkurat som om kameraet fanger opp det beste i personen. Fotogen da i alle fall. Hun er det. Jeg er det noen ganger, men jeg fungerer bedre på maleri enn fotografi.
Fjonana Skrevet 4. mai 2015 #9 Skrevet 4. mai 2015 Det har ikke noe med at speilbildene og selfiene du tar blir speilvendte da? Og at bilder tatt med andre kameraer ikke er det? Jeg synes selv jeg ser merkelig ut på vanlige bilder og har funnet ut det er pga at jeg er vant til å se meg selv speilvendt. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #10 Skrevet 4. mai 2015 Beklager meg for å si dette, men er du stygg på bilder så er du mest sannsynlig stygg i virkeligheten også. Det er ikke slik at en tar bilde av et troll istedenfor deg. Anonymous poster hash: 0ba0d...4cf
Gjest The damned Skrevet 4. mai 2015 #11 Skrevet 4. mai 2015 Jeg synes det er rart hvor annerledes jeg ser ut på bilder. Ser jo at det er meg, men når jeg ser meg selv på bilder er jeg veldig stygg og alt jeg ikke liker blir fremhevet. Noen ting er også ikke slik de ser ut i speilet. Men jeg tenker egentlig at bildene viser sannheten. Så unngår å bli tatt bilde av, siden jeg flere ganger har følt meg fin og så ser jeg bilde av meg selv hvor jeg ser helt jævlig ut.
Gjest crazycatlady Skrevet 4. mai 2015 #12 Skrevet 4. mai 2015 Beklager meg for å si dette, men er du stygg på bilder så er du mest sannsynlig stygg i virkeligheten også. Det er ikke slik at en tar bilde av et troll istedenfor deg. Anonymous poster hash: 0ba0d...4cf Så hyggelig du er da. Måtte så klart være anonym for å tørre å skrive det. Farlig å slenge med leppa under nick vet du! 4
Gjest bruker83924 Skrevet 4. mai 2015 #13 Skrevet 4. mai 2015 Har det også sånn. Må sikkert ta 100 bilder før jeg får et bilde som ligner på meg selv. Av og til må jeg gå å sjekke meg i speilet og, for jeg blir så overgitt om jeg virkelig ser sånn ut. Bilder andre tar av meg blir aldri bra, uansett hvor hardt jeg prøver...
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #14 Skrevet 4. mai 2015 Har det også sånn. Må sikkert ta 100 bilder før jeg får et bilde som ligner på meg selv. Av og til må jeg gå å sjekke meg i speilet og, for jeg blir så overgitt om jeg virkelig ser sånn ut. Bilder andre tar av meg blir aldri bra, uansett hvor hardt jeg prøver... Du er jo dødspen på bilder sett 2 her inne. Anonymous poster hash: 1fbb8...9f5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #15 Skrevet 4. mai 2015 Og ja, blir stygg på bilder selv, det bir bekreftet av venner som innrømmer at jeg ser mye bedre ut irl Anonymous poster hash: 1fbb8...9f5
Gjest bruker83924 Skrevet 5. mai 2015 #16 Skrevet 5. mai 2015 (endret) Du er jo dødspen på bilder sett 2 her inne.Anonymous poster hash: 1fbb8...9f5 Kan love deg jeg har tatt mange bilder før for å få til et som er greit, men disse legger jeg så klart ikke ut. Men tusen takk! Endret 5. mai 2015 av ElizabethTaylor
Magnifique Skrevet 6. mai 2015 #17 Skrevet 6. mai 2015 Hei! Jeg tenker at når man ser seg selv i speilet, ser man et speilvendt bilde av sitt eget ansikt. I tillegg ser man ofte seg selv rett forfra - en vinkel som en ikke bestandig poserer i på bilder. Jeg synes heller ikke at jeg ser spesielt fin ut på bilder, mens i speilet kan jeg være fornøyd med det jeg ser. Og det er kanskje litt teit, men har du prøvd å filme deg selv? Da kan du vri ansiktet i forskjellige vinkler og se om du ser noen forskjell fra for eksempel selfies. Og i virkeligheten kommer jo personligheten frem, til forskjell fra på bilder. Et enkelt bilde avgjør etter min mening ikke om en person er pen eller ikke! Så ikke tenk så mye på hva du ser på bilder Og noen ganger er det lett å stivne og smile falskt, fordi det er vanskelig å slappe av. Da kan bildene kanskje bli annerledes enn virkeligheten. Også kan det kanskje være lurt og høre andres meninger om deg? Har du for eksempel hørt at du er pen? Ja, da er du sikkert pen
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #18 Skrevet 6. mai 2015 Det har ikke noe med at speilbildene og selfiene du tar blir speilvendte da? Og at bilder tatt med andre kameraer ikke er det? Jeg synes selv jeg ser merkelig ut på vanlige bilder og har funnet ut det er pga at jeg er vant til å se meg selv speilvendt. Ja dette har faktisk mye å si, merker det på meg selv ihvertfall også! Har testa teorien med å ta bilder som andre har tatt av meg som er stygge, med å speilvende de og vips er jeg mer fornøyd med bildet enn før, fordi da er de den veien jeg er vant til å se meg selv og lært å bli tilfreds med meg selv på. Anonymous poster hash: 7b3f1...323
Jade Skrevet 6. mai 2015 #19 Skrevet 6. mai 2015 Tar du bilde for nærme, så blir ansiktet bredere/større enn hva det virkelig er. Akkurat som om det blir "brettet utover".
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #20 Skrevet 6. mai 2015 Når andre tar bilder av meg ender det alltid opp med lukkede eller halvåpne øyne, en hake som peker oppover, og et altfor påtrengt smil hehe.. Noen er mer fotogene enn andre Anonymous poster hash: c719a...8b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå