Brannkopp Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 I hvilke land har man ikke Nav eller Navlignende ordning (altså en ordning hvor du får penger selv om du ikke jobber, slik at man ikke må overleve på penger fra familie eller prostitusjon eller dø)?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 De fleste u-land, men også en del andre land i Asia bl.a? Anonymous poster hash: bd7d2...bc9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 De aller fleste land.Anonymous poster hash: 03759...01e 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Selv om de fleste land i Europa har, så er det himmelvid forskjell i utbetalingen også. Jeg har fortsatt til gode å høre om et land som utbetaler like mye, og hvor man kommer så lett til velferdsordninger som her. For ikke å snakke om hvor mange forskjellige stønaden man kan få her.Anonymous poster hash: 1101d...da0 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Selv om de fleste land i Europa har, så er det himmelvid forskjell i utbetalingen også. Jeg har fortsatt til gode å høre om et land som utbetaler like mye, og hvor man kommer så lett til velferdsordninger som her. For ikke å snakke om hvor mange forskjellige stønaden man kan få her.Anonymous poster hash: 1101d...da0 Det er ikke lett å bli ufør her. Sikkert enda vanskeligere i andre land, men lett er det ikke i Norge heller. Og utbetalingene er sånn at man såvidt kan leve av dem, om man ikke er forsikret privat.Anonymous poster hash: bd7d2...bc9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 Det er ikke lett å bli ufør her. Sikkert enda vanskeligere i andre land, men lett er det ikke i Norge heller. Og utbetalingene er sånn at man såvidt kan leve av dem, om man ikke er forsikret privat.Anonymous poster hash: bd7d2...bc9 I forhold til andre land er det superlett faktisk. I de fleste andre land får du ingenting, men må greie deg selv. Er du heldig har du råd til forsikring. Hvis ikke har du et gigantisk problem. Anonymous poster hash: 03759...01e 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #7 Skrevet 5. mai 2015 I forhold til andre land er det superlett faktisk. I de fleste andre land får du ingenting, men må greie deg selv. Er du heldig har du råd til forsikring. Hvis ikke har du et gigantisk problem. Anonymous poster hash: 03759...01e Er det din påstand, eller har du dokumentasjon på det? Jeg tenker på land med et velferdssystem som er sammenliknbare (Tyskland, England, Belgia, Frankrike osv). Jeg forstår selvsagt at man har et problem om man blir ufør i Gambia eller på Filippinene.Anonymous poster hash: bd7d2...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå