Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk :) Hva gjør du når det vinduet om registrering popper opp?

Aldri hendt med meg, bruker bare vodlocker eller vidbull, går også med allmyvideos :)

Skrevet

Flere som har sett episoden med Dr. Drew ?:) Hva synes dere?

Skrevet

Har dere sett Check up with dr.Drew part 2?

Moren til Farrah kom sprettende ut på gulvet med cheerleading dusker og t-skjorte som det stod "team Farrah" på! :rodme: Faren hadde også på seg samme t-skjorte.. Gud, så pinlig!!

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke Amber virker så veldig mye mer i vater enn før.

Anonymous poster hash: 78539...369

• Liker 1
Skrevet

Har dere sett Check up with dr.Drew part 2?

Moren til Farrah kom sprettende ut på gulvet med cheerleading dusker og t-skjorte som det stod "team Farrah" på! :rodme: Faren hadde også på seg samme t-skjorte.. Gud, så pinlig!!

Seriøst? Dummeste jeg har hørt. Hadde blitt flau hvis dette var min mor.

Skrevet

Seriøst? Dummeste jeg har hørt. Hadde blitt flau hvis dette var min mor.

Ja! Det er dessverre ikke tull.. Ble så flau på deres vegne.. Så sa moren at hun synes det var slemt av Maci å henge ut Farrah, og at alle teen mom jentene burde støttet henne istedenfor, siden Farrah ble lurt og alt var andres skyld osv.. De klarer ikke å åpne øynene for valgene datteren dems har tatt virker det som.. Vrir det bare om til at hun er et offer ..

AnonymBruker
Skrevet

Er dette sesong 6? Eller det sesong 1 på en måte?

Anonymous poster hash: 5b983...fe3
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, jeg liker ikke Gary! Hadde ikke rørt han med en ildtang en gang.

Skrevet

Er dette sesong 6? Eller det sesong 1 på en måte? Anonymous poster hash: 5b983...fe3

Det er sesong 6, tror jeg? Eller så er det sesong 5:)

Skrevet

Æsj, jeg liker ikke Gary! Hadde ikke rørt han med en ildtang en gang. Anonymous poster hash: 5b983...fe3

Jeg vet.. Uff

Skrevet

Det er sesong 6, tror jeg? Eller så er det sesong 5:)

Ifølge wikipedia er det sesong 5.

Skrevet

Hvor har dere sett dagens episode (gårsdagens i USA) ?? Finner den ikke på Kickass.com :(

Gjest Rose11
Skrevet

Jeg henger etter og har ikke kommet til de episodene der Farrah kommer inn. Ikke skjønner jeg hvorfor de tar henne med.

Catilyn? og Taylor (jeg er dårlig på navn) liker jeg veldig godt. De er vel de eneste fra Teen Mom 1-3 som enda er sammen. Alle de andre er jo uenige og krangler med eksen. Jeg ble veldig glad på de sine vegne da hun var gravid :) Fortjener de så.

Amber og Gary klarer jeg ikke å like. Gary er så svær! Som en sa her, så ligner han på en sprettball. Amber har skjerpet seg, men liker henne ikke.

Macy liker jeg, men fy for en tulling Ryan er. Han er dust og careface. Da Macy ville snakke om ting, så sier han bare at han ikke har tid og er så opptatt. Får litt vondt av Bentley.

Farrah er en bitch. Ikke noe mer å si om det.

Skrevet

Uff Farrah er så ufyselig...... Hun så skikkelig operert ut i hele trynet på Check up with doctor drew. HELT stram i trynet. Så bitchy også. Ugh!!
SÅ FLAUT DET MED MORA. HERREGUUUUUUD :rodme: :rodme: :rodme:  Like ufyselig hun også... Angriper Maci på den måten! herrefred :hakeslepp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff Farrah er så ufyselig...... Hun så skikkelig operert ut i hele trynet på Check up with doctor drew. HELT stram i trynet. Så bitchy også. Ugh!!

SÅ FLAUT DET MED MORA. HERREGUUUUUUD :rodme: :rodme: :rodme: Like ufyselig hun også... Angriper Maci på den måten! herrefred :hakeslepp:

Ikke vanskelig å skjønne hvor Farrah har den motbydelige oppførsel fra :filer:

Skrevet

Ikke vanskelig å skjønne hvor Farrah har den motbydelige oppførsel fra :filer:

Nope...

Gjest Rose11
Skrevet

Åh jeg er så glad for at Maci også er gravid :) Noen som vet om hun har født enda? Kjæresten hennes (husker ikke navnet) virker SÅ mye bedre enn duste Ryan.

Skrevet

Åh jeg er så glad for at Maci også er gravid :) Noen som vet om hun har født enda? Kjæresten hennes (husker ikke navnet) virker SÅ mye bedre enn duste Ryan.

Hun har født :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...