Lady Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #381 Skrevet 2. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere antrekket til Maci i bryllupet til Catelynn og Tyler? Mini-mini-skjørt og en sånn tank-top? Anonymkode: e20e5...e5b Jaa, det var upassende.. Jeg tenkte også på det!
Lady Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #382 Skrevet 2. februar 2016 1 time siden, LeilaS skrev: Kommer bare opp Teen Mom 3 og 2 når jeg søker. Kom opp "no search" når ejg søkte på Teen Mom O.G Det heter bare Teen Mom på thewatchseries.. Men den nye episoden ligger ikke ute
Lady Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #383 Skrevet 2. februar 2016 Nå er link ute :D http://vodlocker.com/yqdjypn8r3i0 Kos dere
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #385 Skrevet 2. februar 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere antrekket til Maci i bryllupet til Catelynn og Tyler? Mini-mini-skjørt og en sånn tank-top? Anonymkode: e20e5...e5b Jeg tror ikke de har noen regler for bryllupsantrekk. Jeg har vært på 2-3 amerikanske bryllup og det er flere som er kledd slik. Det var det jo i bryllupet deres og. Men jeg blir aldri klok på farrah og moren. De krangler jo hele tiden og så sier de " i love you" til hverandre. Anonymkode: cec25...b2c
emilythorne Skrevet 2. februar 2016 #386 Skrevet 2. februar 2016 12 minutter siden, Lady skrev: Nå er link ute :D http://vodlocker.com/yqdjypn8r3i0 Kos dere Har du link til bryllupsepisoden?
Lady Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #387 Skrevet 2. februar 2016 30 minutter siden, emilythorne skrev: Har du link til bryllupsepisoden? Her http://vodlocker.com/ktwd6p2x08wj
Lady Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #388 Skrevet 2. februar 2016 Gud, reaksjonen til Matt da Amber viste han papirene fra Gary og oppførselen hans mot produsenten Det må være sant 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #389 Skrevet 2. februar 2016 9 minutter siden, Lady skrev: Gud, reaksjonen til Matt da Amber viste han papirene fra Gary og oppførselen hans mot produsenten Det må være sant Kan det være sant?! Hva slags liv har han levd a'? ...Har forsøkt å google litt, men det kommer ikke klart frem. Høres ut som spekulasjoner... Anonymkode: e20e5...e5b
kjelelokk Skrevet 2. februar 2016 #390 Skrevet 2. februar 2016 1 time siden, Lady skrev: Nå er link ute :D http://vodlocker.com/yqdjypn8r3i0 Kos dere Må man logge inn for å se?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #391 Skrevet 2. februar 2016 OMG! Jeg er så dritt lei Farrah og mora! Seriøst, alt de gjør er å krangle. Djees! Å måten hun snakket til faren sin på, nei vet du hva. Lei hele kjerringa. Anonymkode: 5719b...eb0 2
Lady Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #392 Skrevet 2. februar 2016 1 time siden, kjelelokk skrev: Må man logge inn for å se? Nei
Lady Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #393 Skrevet 2. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: OMG! Jeg er så dritt lei Farrah og mora! Seriøst, alt de gjør er å krangle. Djees! Å måten hun snakket til faren sin på, nei vet du hva. Lei hele kjerringa. Anonymkode: 5719b...eb0 Jeg også!! Bare samme driten om og om igjen Det skjer ikke noe nytt i livet hennes. Bare samme tonen og kranglingen mellom henne og moren som det alltid har vært.. Og den nedlatende maten hun snakker til faren sin på...
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #394 Skrevet 2. februar 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Jeg også!! Bare samme driten om og om igjen Det skjer ikke noe nytt i livet hennes. Bare samme tonen og kranglingen mellom henne og moren som det alltid har vært.. Og den nedlatende maten hun snakker til faren sin på... Jeg vet. Ingenting som skjer. Bare samme dritt om igjen og om igjen. Har hun ingen venninner? Utenom hun ene vi har sett noen få ganger. Hvorfor kaller hun faren for Michael? Har ikke fått det med meg. Anonymkode: 5719b...eb0
Gjest incognita Skrevet 2. februar 2016 #395 Skrevet 2. februar 2016 (endret) Noen som finner torrent på kickass? ...treigt denne uka..... Endret 2. februar 2016 av incognita
Birdo Skrevet 2. februar 2016 #396 Skrevet 2. februar 2016 Kjenner jeg blir veldig glad når jeg ser åssen Ryan har vært i denne episoden, han kan jo faktisk være en veldig alright fyr 4
Lady Skrevet 2. februar 2016 Forfatter #397 Skrevet 2. februar 2016 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet. Ingenting som skjer. Bare samme dritt om igjen og om igjen. Har hun ingen venninner? Utenom hun ene vi har sett noen få ganger. Hvorfor kaller hun faren for Michael? Har ikke fått det med meg. Anonymkode: 5719b...eb0 Nei, jeg tror ikke hun har noen venninner. Hun sa jo til psykologen i en episdoe fra de tidligere sesongene at hun ikke har noen venner/venninner. Ser ikke ut som hun har noen nå heller, bortsett fra hun ene som så vidt har vært med i noen klipp.. Dritt lei Farrah. De eneste det virker som hun har er foreldrene og Sophia. Ingenting nytt. Kunne like gjerne spilt samme klippene med kranglingen igjen og igjen. Enten så er hun hos psykologen eller så krangler hun med moren... Endret 2. februar 2016 av Lady 1
kjelelokk Skrevet 2. februar 2016 #398 Skrevet 2. februar 2016 26 minutter siden, Lady skrev: Nei Jeg kommer ikke forbi den som sier at jeg må lage konto Jeg er heller ingen geni på de tingene der, hva gjør jeg feil?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #399 Skrevet 2. februar 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Nei, jeg tror ikke hun har noen venninner. Hun sa jo til psykologen i en episdoe fra de tidligere sesongene at hun ikke har noen venner/venninner. Ser ikke ut som hun har noen nå heller, bortsett fra hun ene som så vidt har vært med i noen klipp.. Dritt lei Farrah. De eneste det virker som hun har er foreldrene og Sophia. Ingenting nytt. Kunne like gjerne spilt samme klippene med kranglingen igjen og igjen. Enten så er hun hos psykologen eller så krangler hun med moren... I forrige sesong hadde hun i hvert fall Simon, men han gadd jo ikke mer. Tror faktisk han kun latet som han var interessert i begynnelsen av denne sesongen for å få litt tv tid og han virket litt player. Men tror jeg bare hopper over scener med Farrah. Boooring! Anonymkode: 5719b...eb0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #400 Skrevet 2. februar 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Nei, jeg tror ikke hun har noen venninner. Hun sa jo til psykologen i en episdoe fra de tidligere sesongene at hun ikke har noen venner/venninner. Ser ikke ut som hun har noen nå heller, bortsett fra hun ene som så vidt har vært med i noen klipp.. Dritt lei Farrah. De eneste det virker som hun har er foreldrene og Sophia. Ingenting nytt. Kunne like gjerne spilt samme klippene med kranglingen igjen og igjen. Enten så er hun hos psykologen eller så krangler hun med moren... Jeg hadde ikke orket å være venn med farrah. Hun er en dramaqueen og hadde helt sikkert tolket alt i verste mening. Det er virkelig ikke rart at hun ikke har venner. Jeg syns det var bra at faren faktisk satte henne på plass. Hvis datteren er så viktig for henne, så drar man ikke til ett annet kontinent og bli borte en hel måned. Og han Matt! Så forbanna han ble da hun ene produsenten gikk bort til han etter at han ble avslørt som 7-barnsfar. Jeg gleder meg til neste episode, men dessverre er matt og amber fortsatt sammen. Anonymkode: cec25...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå