Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns moren til Farrah virker jææævlig slitsom for å si det rett ut. Og jeg kan på en måte forstå at Farrah er lei henne og ikke vil at hun skal passe Sophia mens hun er borte en mnd. Det virker jo som at Sophia også er lei bestemoren.. Men det unnskylder jo ikke oppførselsen til Farrah. MEN jeg skjønner hun kanskje er lei..

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

Jeg ble rørt til tårer av Catelynn og Tyler i dag. :grine:  :rodmer:  Så romantisk :hjerte: 

Skrevet (endret)
15 minutter siden, incognita skrev:

Jeg ble rørt til tårer av Catelynn og Tyler i dag. :grine:  :rodmer:  Så romantisk :hjerte: 

Ser på episoden nå :D Snaaart bryllup <3 Men er episoden 60 min lang? Mente det sto på teen mom sine sider på facebook at de skulle vise en 90 minute lang episode.. :klo:

Endret av Sitronmelis
Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, Sitronmelis skrev:

Ser på episoden nå :D Snaaart bryllup <3 Men er episoden 60 min lang? Mente det sto på mtv sine sider på facebook at de skulle vise en 90 minute lang episode.. :klo:

Hmm hos meg var den 60 ja.. 

Skrevet
7 minutter siden, incognita skrev:

Hmm hos meg var den 60 ja.. 

Ok, da har jeg sikkert sett feil :)  Åååh jeg blir så rørt :rodmer: <3 :grine:

Skrevet
1 time siden, Sitronmelis skrev:

Jeg syns moren til Farrah virker jææævlig slitsom for å si det rett ut. Og jeg kan på en måte forstå at Farrah er lei henne og ikke vil at hun skal passe Sophia mens hun er borte en mnd. Det virker jo som at Sophia også er lei bestemoren.. Men det unnskylder jo ikke oppførselsen til Farrah. MEN jeg skjønner hun kanskje er lei..

Synes det faktisk er hårreisende hun reiser fra datteren sin i en måned for å delta på Big Brother i UK. Mora er noe koko og ja, skjønner hun blir sliten av mora, men hun er fæl mot henne. 

Anonymkode: 92c09...a9c

• Liker 3
Skrevet (endret)

Catelynn og Tyler :rodmer: Ønsker dem et lykkelig liv. De er så skjønne!

Reagerte dere på at Sophia hadde på sminke i dagens episode? :sjokkert:

Lever Matt på Amber? Virker ikke som han jobber? Da hun eiendomsmegleren spurte hva de jobbet med. Svarte Amber at hun er med i Teen Mom og at Matt er forloveden hennes, ikke at at han jobbet med noe... ?

Endret av Lady
Skrevet
12 timer siden, Lady skrev:

Catelynn og Tyler :rodmer: Ønsker dem et lykkelig liv. De er så skjønne!

Reagerte dere på at Sophia hadde på sminke i dagens episode? :sjokkert:

Lever Matt på Amber? Virker ikke som han jobber? Da hun eiendomsmegleren spurte hva de jobbet med. Svarte Amber at hun er med i Teen Mom og at Matt er forloveden hennes, ikke at at han jobbet med noe... ?

Ja, hun har sagt hun napper/vokser bryna hennes å.

Matt er så creepy! Ganske spesielt at en mann på over 40 lever av sin 20 år yngre dame.  Har ingen tro på at det forholdet vil vare. 

• Liker 1
Skrevet

For et vakkert bryllup og Catelynn var stunning :) 

Jeg skjønner ikke hvorfor Farrah og mora omgås sammen? De er hele tiden uenig og krangler. Hadde virkelig ikke orket et sånt forhold med min mor. Det er ikke bra når Sophia er der. Hun er 6 år og skjønner mye. Synes det er irriterende at Farrah oppfører seg som hun er mora hennes.  Den nedlatende måten hun snakker til mora, som hun skulle vært et barn.

Håper vi får sett bryllupet til Maci og Jordan, :) 

Anonymkode: 5719b...eb0

Skrevet

Sophia da Farrah var i tlf med mora :( Holder seg for ørene og liker ikke når de snakker sammen. Hvorfor kaller Farrah faren for Michael? 

Får litt vondt av typen til Maci. Hun gnåler alltid om bryllup og han må fri. Han må jo føle seg presset. Som da de var i Vegas. Skikkelig klein stemning rundt bordet.

Håper så inderlig Butch tar sammen og ikke går tilbake til gamle uvaner. Har ikke sett hvordan han var før, men virker som han angrer mye i alle fall. 

Det er noe med Matt jeg ikke kan sette fingeren på. 

Skrevet
1 time siden, LeilaS skrev:

Det er noe med Matt jeg ikke kan sette fingeren på. 

Jeg synes han er så flat i ansiktsuttrykket. Har liksom det samme uttrykket om han er glad eller sint. Virker liksom ikke som en veldig festlig type?! 

Skrevet
Den 27.1.2016 at 19.33, Sally-Go-Round skrev:

Jeg synes han er så flat i ansiktsuttrykket. Har liksom det samme uttrykket om han er glad eller sint. Virker liksom ikke som en veldig festlig type?! 

Nei, han virker veldig kjedelig faktisk :P Det er noe med han jeg ikke kan like. 

• Liker 2
Skrevet

Herregud, så noen gamle bilder av Farrah. Hun har virkelig endret seg til det verre. Hun var jo så pen før. Godt eksempel på ei som har ødelagt ansiktet av plastikk kirurgi og for mye fillers. Synd.

• Liker 5
Gjest incognita
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, så noen gamle bilder av Farrah. Hun har virkelig endret seg til det verre. Hun var jo så pen før. Godt eksempel på ei som har ødelagt ansiktet av plastikk kirurgi og for mye fillers. Synd.

Enig. Hun var faktisk en ganske søt jente da hun var 16-17. Nå ser hun oppblåst og dratt ut. FAIL

Skrevet

Har dere sett den siste episoden? Finner den ikke jeg :( 

Skrevet
1 time siden, LeilaS skrev:

Har dere sett den siste episoden? Finner den ikke jeg :( 

Ikke jeg heller :( Noen som har funnet link??

Skrevet
7 minutter siden, Lady skrev:

Ikke jeg heller :( Noen som har funnet link??

Ligger på thewatchseries.to. Ganske dårlig kvalitet, men bedre enn ingenting:)

Skrevet
1 time siden, frk91 skrev:

Ligger på thewatchseries.to. Ganske dårlig kvalitet, men bedre enn ingenting:)

Nei? Jeg finner ikke link til den nye episoden der, bare den fra forrige uke :/

Skrevet
Den 2.2.2016 at 17.43, Lady skrev:

Nei? Jeg finner ikke link til den nye episoden der, bare den fra forrige uke :/

Kommer bare opp Teen Mom 3 og 2 når jeg søker. Kom opp "no search" når ejg søkte på Teen Mom O.G

Skrevet

Så dere antrekket til Maci i bryllupet til Catelynn og Tyler? Mini-mini-skjørt og en sånn tank-top? :ohmy:

Anonymkode: e20e5...e5b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...