Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
50 minutter siden, smalls skrev:

Ja, de fikk ikke lov til å bruke toalettet hennes. Hun er virkelig fæl! Respekt for at de orker å jobbe med henne. 

Hvilken episdoe er det? :sjokkert: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
54 minutter siden, smalls skrev:

Legg ut kilde takk, enn å bare slenge ut en slik påstand 

Det er faktisk sant. Jeg så video på tv3play. Tror det var et slags sammendrag av årene som tenåringsmødre. Husker ikke helt, men det var ikek en av de vanlige episodene. Hvertfall så tok Maci Bentley med inn på badet å slo/dansket han.

Endret av Lady
Skrevet (endret)
1 time siden, drue skrev:

Når slo Maci ungen sin??

58 minutter siden, smalls skrev:

Legg ut kilde takk, enn å bare slenge ut en slik påstand 

Trodde dere fulgte med serien jeg? Det var med i en av seriene hvor de ser tilbake på de gamle seriene og litt på den nye som kommer. De var i en bowlinghall og da tok hun med Bentley inn på do og slo han. Man ser ikke at hun gjør det, men man hører det og når hun blir konfrontert med det så sier hun at hun er for spanking i oppdragelsen.

Endret av Brimi
  • Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, Brimi skrev:

Trodde dere fulgte med serien jeg? Det var med i en av seriene hvor de ser tilbake på de gamle seriene og litt på den nye som kommer. De var i en bowlinghall og da tok hun med Bentley inn på do og slo han. Man ser ikke at hun gjør det, men man hører det og når hun blir konfrontert med det så sier hun at hun er for spanking i oppdragelsen.

Har ikke fulgt med alle sesongene vet du. 

Skrevet
47 minutter siden, Brimi skrev:

Jeg har sett alle episodene, men husker ikke dette. 

Skrevet
3 minutter siden, drue skrev:

Jeg har sett alle episodene, men husker ikke dette. 

Det er ikke en vanlig episdoe. Tror det var i "being Maci"

Skrevet
52 minutter siden, Lady skrev:

Hvilken episdoe er det? :sjokkert: 

Det var Behind the scenes, med crewet. Hva de gjør bak kamera, hele gjengen. Det var to veldig koselig og morsom episode, bortsett fra når de viser Farrah og crewet hennes. Farrah har tydeligvis støv på hjernen og alle kunne ikke gå inn uten en skopose. Og det ble rabalder da en i crewet måtte veldig på do og h*n gikk på do hos farrah. Vi fikk se producer Heidi forberedte crewet på do's and dont før de startet filmingen hos farrah. Det var veldig mange regler, mens hos de andre mødrene var det ikke så nøye. 

Hun ene i crewet til cate og tyler er f.eks gudmoren til datteren deres. Og hun fortalte sitt første møte med cate og ty sin familie hvor faren til ty kranglet med cate da han kritiserte henne vedr adopsjonen. 

En ting jeg lurte på: tar de aldri av skoene i USA? Den ene episoden hvor matt fikk ett raserianfall så lå han i senga med skoene på. Det har jeg sett hos de andre mødrene og så på teppegulv da! 

Anonymkode: cec25...b2c

Skrevet

Ga hun ikke han ris på stumpen? Blir feil å si hun slo han.

Anonymkode: 5cac2...c51

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var Behind the scenes, med crewet. Hva de gjør bak kamera, hele gjengen. Det var to veldig koselig og morsom episode, bortsett fra når de viser Farrah og crewet hennes. Farrah har tydeligvis støv på hjernen og alle kunne ikke gå inn uten en skopose. Og det ble rabalder da en i crewet måtte veldig på do og h*n gikk på do hos farrah. Vi fikk se producer Heidi forberedte crewet på do's and dont før de startet filmingen hos farrah. Det var veldig mange regler, mens hos de andre mødrene var det ikke så nøye. 

Hun ene i crewet til cate og tyler er f.eks gudmoren til datteren deres. Og hun fortalte sitt første møte med cate og ty sin familie hvor faren til ty kranglet med cate da han kritiserte henne vedr adopsjonen. 

En ting jeg lurte på: tar de aldri av skoene i USA? Den ene episoden hvor matt fikk ett raserianfall så lå han i senga med skoene på. Det har jeg sett hos de andre mødrene og så på teppegulv da! 

Hvor kan man se det?:)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Lady skrev:

Hvor kan man se det?:)

De viste det nylig på MTV😊 det var der jeg så det. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff jeg håper ikke jeg blir stemplet som barnemishandler for jeg ga nabogutten på 3år ris på stumpen. Han hylte av fryd og ba om mer. For som han hadde hørt fra fra eldre gutter at jenter ikke kunne slå. Da måtte jeg bare motbevise han at jentene var flinkere til å slå enn gutter for han lo av det istedenfor å gråte av å bli slått. Det var ren impuls fra min side og tenkte meg ikke om at han kom til å si det til barnehagen. Heldigvis skjedde alt dette foran moren hans. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaha, for å gi ris så må du faktisk slå ungen. Ris er bare et penere ord for å slå. Du bruker akkurat samme bevegelse som når du klapper til et menneske. Eller er ikke det å slå heller? Hvordan vil du definere ris hvis man ikke slår?

• Liker 4
Skrevet
59 minutter siden, Sommernatt skrev:

http://theashleysrealityroundup.com/2015/12/16/exclusive-the-truth-about-teen-mom-amber-portwoods-fiance-matt-baier-7-kids-ex-wives-grandkids/

Matt har MINST 7 kids OG han er teknisk sett bestefar! Han virker jo helt lost! Tenk å ha så lite kontroll over hva du gjør at du har barn med minst 5 forskjellige kvinner i forskjellige stater. Blir kvalm av hele fyren. 

Jeg håper ikke at får barn med Amber! Han snylter jo bare på henne, selv om amber insisterer på at han jobber og betaler for seg, men hun hadde ikke sett noe til pengene. Det var i en av episodene hvor amber og broren ble alene, og broren konfronterte henne. Hun hissa seg opp med en gang. 

Skrevet
13 timer siden, Brimi skrev:

Nå ble jeg skuffa, det virker som hun alltid har hodet over vannet i forhold til de andre jentene, men neida... Og svarene hennes til kritikken gjorde det bare værre 

Gjest incognita
Skrevet
42 minutter siden, Olive_North skrev:

Nå ble jeg skuffa, det virker som hun alltid har hodet over vannet i forhold til de andre jentene, men neida... Og svarene hennes til kritikken gjorde det bare værre 

Jeg er 100% enig i at man ikke skal bruke fysisk avstraffelse i barneoppdragelsen. Men jeg tror vi må prøve å huske hvor vanlig dette er i USA, særlig i sørstatene rundt området hvor Maci kommer fra. Jeg tipper at Maci selv og alle vennene hennes selv har fått ris i oppveksten. Sier ikke at det er en unnskyldning, heller en forklaring. 

Skrevet (endret)

Hun gir sønnen ris på stumpen, men ingen grunn til å kalle henne en dårlig mor og at det skal bli ramaskrik. Min mor ga meg ris og har ikke tatt noe skade av det i det hele tatt. Har det helt fint, men det beste er å ikke å gjøre det så klart. Men kan tenke at de som gir barna ris, har selv fått ris i sin oppvekst.  Jeg tror ikke hun slår hardt, men lette klaps som mamma ga meg. Maci er uansett min favoritt av jentene :)

Endret av Rose11
Skrevet
5 minutter siden, incognita skrev:

Jeg er 100% enig i at man ikke skal bruke fysisk avstraffelse i barneoppdragelsen. Men jeg tror vi må prøve å huske hvor vanlig dette er i USA, særlig i sørstatene rundt området hvor Maci kommer fra. Jeg tipper at Maci selv og alle vennene hennes selv har fått ris i oppveksten. Sier ikke at det er en unnskyldning, heller en forklaring. 

Ja, jeg kan forstå det. Men jeg reagerer mest på hvor lite ydmyk hun var i svarene på kritikken. Meldingene hun har postet på twitter ang episoden endrer litt av synet jeg har hatt av henne. 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Sommernatt skrev:

http://theashleysrealityroundup.com/2015/12/16/exclusive-the-truth-about-teen-mom-amber-portwoods-fiance-matt-baier-7-kids-ex-wives-grandkids/

Matt har MINST 7 kids OG han er teknisk sett bestefar! Han virker jo helt lost! Tenk å ha så lite kontroll over hva du gjør at du har barn med minst 5 forskjellige kvinner i forskjellige stater. Blir kvalm av hele fyren. 

7 barn? Yiikes! Lurer på hva annet han skjuler? Synes hele forholdet virker rart. De hadde snakket sammen på Twitter? så plutselig flytter han inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...