Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den 6. januar 2016 at 19.56, Lady skrev:

Hvordan behandlet de henne?

Den 6. januar 2016 at 0.58, drue skrev:

Hva er det foreldrene egentlig har gjort (utenom at moren slo henne den ene gangen, det er jo selvfølgelig ikke ok)? Jeg tipper at man ikke kan legge ALL skyld på dem, jeg tror hun har vært rimelig vanskelig å oppdra. Riktignok så vet jeg ikke familiehistorien deres i detalj, det er vel ingen som vet det annet enn de som er i familien.

Uansett, hun blir jo sint for de mest idiotiske tingene! For eksempel når hun snakket til moren om å passe Sophia, ærlig talt. Å bli så sur på grunn av såpe til vaskemaskinen? Moren sa jo ikke noe galt. Fikk helt vondt inni meg da hun begynte å gråte.

Farrah overdriver helt utrolig mye, hun er som en evigvarende tenåring. 

Det har jeg skrevet om noen sider bak, husker ikke hvilken side. Når begynte man å skylde på "ungen" mtp. oppdragelse? Få ganger jeg har sett her på KG at noen skylder på "ungen".

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har funnet link til den nye episoden? Jeg finner den ikke :/

Skrevet (endret)
Den 1/6/2016 at 19.22, Brimi skrev:

Det kan godt hende, men hun ble/blir ikke akkurat behandlet så bra av sine foreldre. Så det er ikke rart egentlig hvordan hun oppfører seg.

Hun er fæl mot de og får helt vondt hvordan hun behandler de på. Mora er jo litt koko,  men har aldri sett faren (gjennom alle sesongene ) behandle Farrah dårlig. Correct me if am wrong .  Bare foreldrene åpner munnen, så himler hun med øynene. Hun er bitch mot alle. Kan ikke gi foreldrene ALL skylden. Hun er tross alt voksen. Men hun er nok blitt sånn pga dårlig oppdragelse, men jeg synes det blir feil å gi foreldrene ALL skylden.  Stakkars Sophia :( 

Endret av smalls
  • Liker 5
Skrevet
36 minutter siden, smalls skrev:

Hun er fæl mot de og får helt vondt hvordan hun behandler de på. Mora er jo litt koko,  men har aldri sett faren (gjennom alle sesongene ) behandle Farrah dårlig. Correct me if am wrong .  Bare foreldrene åpner munnen, så himler hun med øynene. Hun er bitch mot alle. Kan ikke gi foreldrene ALL skylden. Hun er tross alt voksen. Men hun er nok blitt sånn pga dårlig oppdragelse, men jeg synes det blir feil å gi foreldrene ALL skylden.  Stakkars Sophia :( 

Enig. Har du funnet den nye episoden? Kan ikke se at den har blitt lagt ut :(

Skrevet
13 minutter siden, Lady skrev:

Enig. Har du funnet den nye episoden? Kan ikke se at den har blitt lagt ut :(

Finner den på tvmuse.com.. ;)

Anonymkode: 91b70...fc1

Skrevet

Farrah kommer til å ende opp alene hvis hun ikke endrer seg. Som Simon sa i første episoden  (har kun sett første episode) "you have a really bad attitude" og det er jo sant. Rart hun ikke ser det selv. Hun er helt umulig å snakke med og er blir sur for ingenting. Som da Simon sa han var sulten og hun klikker.  Shit!  

Maci er min favoritt, men jeg får vondt av henne mtp Ryan. Han er like dust enda og må være et mareritt å ha barn med!

Jeg håper virkelig Butch kan ta seg sammen og komme i bryllupet. Taylor kommer til å klikke og bli så skuffet hvis han ikke kommer :( Da vil han nok ikke ha noe med han å gjøre. Dette er siste sjanse 

Med Amber er det same old shit. Krangler med Gery som er like feit. Som en sprettball. 

Anonymkode: 5719b...eb0

• Liker 6
Skrevet

Ser den nye episoden nå, Farrah eier virkelig ikke selvinnsikt. Blir helt flau på hennes vegne..

• Liker 3
Skrevet
Den 1/3/2016 at 23.01, Lady skrev:

Det kommer ny sesong med teen mom O.G skal starte 4.januar :D Flere som skal følge med? :popcorn: 

nei. noe så tragisk. barn som føder barn?

Anonymkode: 6f841...44f

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei. noe så tragisk. barn som føder barn?

Eh hvorfor klikker du deg inn i tråden hvis det er så tragisk?  Unødvendig å komme med slike svar.

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, smalls skrev:

Eh hvorfor klikker du deg inn i tråden hvis det er så tragisk?  Unødvendig å komme med slike svar.

beklager. men jeg syntes at det showet der er litt drøyt. jeg har sett det og syntes at det å få barn som 15-åring er veldig ungt, og jeg syntes litt synd på de som er med i programmet. to av de, de som adopterte bort lille kaytlynn, de er jo ganske oppegående, men bortsett i fra det så virker det hele ganske så trist.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Birdo skrev:

Ser den nye episoden nå, Farrah eier virkelig ikke selvinnsikt. Blir helt flau på hennes vegne..

Da hun ble kastet ut av festen "I am so faboulous that people dont know how to handle me" :ler: 

• Liker 4
Skrevet
25 minutter siden, Lady skrev:

Da hun ble kastet ut av festen "I am so faboulous that people dont know how to handle me" :ler: 

Herrefred, er det mulig?  Ting er aldri hennes feil, men alle andres. Glad Maci valgte å la Bentley være med denne sesongen :)

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Lady skrev:

Ja, også skylder hun på at hun ikke fikk komme på festen fordi hun var med på Teen Mom og der var det andre jenter som ikke var sofistikerte - så de dro henne ned også:fnise::fnise:

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, smalls skrev:

Herrefred, er det mulig?  Ting er aldri hennes feil, men alle andres. Glad Maci valgte å la Bentley være med denne sesongen :)

Jeg også! Bentley er skjønn :) Jeg synes Maci virker som en utrolig flink mor! Hun virker så voksen og moden for alderen. Ryan derimot.. Får vondt av hvordan han snakker til Maci iblant. Helt uakseptabel språkbruk og nedsettende måte å snakke til henne på. Kaller henne dum hele tiden. 

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Birdo skrev:

Ja, også skylder hun på at hun ikke fikk komme på festen fordi hun var med på Teen Mom og der var det andre jenter som ikke var sofistikerte - så de dro henne ned også:fnise::fnise:

Ja :laugh: hahaha, er det mulig. Helt sykt faktisk. Når skal hun våkne opp?!

Skrevet
8 minutter siden, Lady skrev:

Ja :laugh: hahaha, er det mulig. Helt sykt faktisk. Når skal hun våkne opp?!

Det tror jeg hun aldri kommer til å gjøre. Hun er flink til å manipulere folk til åta hennes parti. God mor virker hun ikke som hvert fall, Sophia virker som en udreglig unge..

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Birdo skrev:

Det tror jeg hun aldri kommer til å gjøre. Hun er flink til å manipulere folk til åta hennes parti. God mor virker hun ikke som hvert fall, Sophia virker som en udreglig unge..

Jeg vet.. Trist å se hvordan hun tar fra moren sin.. Uff

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Farrah kommer til å ende opp alene hvis hun ikke endrer seg. Som Simon sa i første episoden  (har kun sett første episode) "you have a really bad attitude" og det er jo sant. Rart hun ikke ser det selv. Hun er helt umulig å snakke med og er blir sur for ingenting. Som da Simon sa han var sulten og hun klikker.  Shit!  

Maci er min favoritt, men jeg får vondt av henne mtp Ryan. Han er like dust enda og må være et mareritt å ha barn med!

Jeg håper virkelig Butch kan ta seg sammen og komme i bryllupet. Taylor kommer til å klikke og bli så skuffet hvis han ikke kommer :( Da vil han nok ikke ha noe med han å gjøre. Dette er siste sjanse 

Med Amber er det same old shit. Krangler med Gery som er like feit. Som en sprettball. 

Anonymkode: 5719b...eb0

"Som en sprettball" 😂😂😂 Enig med den! 😂

• Liker 4
Skrevet
Et øyeblikk siden, Lady skrev:

Jeg vet.. Trist å se hvordan hun tar fra moren sin.. Uff

Ja. For det første, hvem i huleste gir barnet sitt 5300 kr for en tann?! Og for det andre, hvem retter ikke på ungen sin når barnet slår og er frekk mot andre?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Birdo skrev:

Ja. For det første, hvem i huleste gir barnet sitt 5300 kr for en tann?! Og for det andre, hvem retter ikke på ungen sin når barnet slår og er frekk mot andre?

Jeg vet! Helt hårreisende! Sofia har ingen sunne rollemodeller rundt seg. Bare faren til Farrah? Virker ikke som Farrah har kontakt med søsteren lengre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...