AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #201 Skrevet 7. august 2015 så akkurat ferdig sesongen som den ligger ute på tv3play. uten at jeg er noen som helst profesjonell og kan bedømme dette på noen måte. Er det lov til å lese igjennom kriteriene narsisistisk personlighetsforstyrrelse og la det trekke inn litt hos KG folket?: Kjenner man seg igjenn i beskrivelsen av noen av karakterenes personlighet?: "People with narcissistic personality disorder are characterized by exaggerated feelings of self-importance. They have a sense of entitlement and demonstrate grandiosity in their beliefs and behavior. They have a strong need for admiration, but lack feelings of empathy" Dette er bare en skarve vikipedia beskrivelse, men.... Farrah ja, det har vært spekulert i det på nett hele tiden. Hun passer veldig godt inn i den beskrivelsen.Anonymous poster hash: f2140...2ac 2
Lady Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #202 Skrevet 3. januar 2016 Det kommer ny sesong med teen mom O.G skal starte 4.januar :D Flere som skal følge med?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #203 Skrevet 3. januar 2016 Jeg gidder i alle fall ikke å følge med! Anonymkode: 77b91...a74 2
Sitronmelis Skrevet 3. januar 2016 #204 Skrevet 3. januar 2016 13 minutter siden, Lady skrev: Det kommer ny sesong med teen mom O.G skal starte 4.januar :D Flere som skal følge med? JAaa jeg :D
Lady Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #205 Skrevet 3. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gidder i alle fall ikke å følge med! Anonymkode: 77b91...a74 Nei, det trenger du ikke heller 1
Lady Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #206 Skrevet 3. januar 2016 1 minutt siden, Sitronmelis skrev: JAaa jeg :D Gleder meg!! Så klipp fra nye sesongen. Amber har bleket håret. Hun var så mye penere med blondt hår!
Sitronmelis Skrevet 4. januar 2016 #207 Skrevet 4. januar 2016 1 time siden, Lady skrev: Gleder meg!! Så klipp fra nye sesongen. Amber har bleket håret. Hun var så mye penere med blondt hår! Hvor så du klipp? :D
Lady Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #208 Skrevet 4. januar 2016 2 minutter siden, Sitronmelis skrev: Hvor så du klipp? :D På youtube. Søk på teen mom og :)!
Sitronmelis Skrevet 4. januar 2016 #209 Skrevet 4. januar 2016 2 minutter siden, Lady skrev: På youtube. Søk på teen mom og :)! Så det Det kledde hun! Jeg gleder meg såå til å se bryllupet til Caitlynn og Tyler <3
Lady Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #210 Skrevet 4. januar 2016 9 minutter siden, Sitronmelis skrev: Så det Det kledde hun! Jeg gleder meg såå til å se bryllupet til Caitljansen og Tyler <3 Jeg vet! Hun kledde det så utrolig godt også Mye penere enn det mørkebrune. Ja, det gleder jeg meg til også!! Butch var der :O Hadde ikke gitt han flere sjanser om det var min far
Sitronmelis Skrevet 5. januar 2016 #211 Skrevet 5. januar 2016 Hvor kan jeg se Teen mom OG? Finner ingenting
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #212 Skrevet 5. januar 2016 Søppel-TV de luxe! Anonymkode: 77b91...a74 2
kari2 Skrevet 5. januar 2016 #213 Skrevet 5. januar 2016 Så på mtv nå, det virka som en ny episode. Men ingen action her?
Lady Skrevet 5. januar 2016 Forfatter #214 Skrevet 5. januar 2016 10 timer siden, Sitronmelis skrev: Hvor kan jeg se Teen mom OG? Finner ingenting Er på watchseris,to. Skal se nå :):)
Lady Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #215 Skrevet 6. januar 2016 Hva synes dere om episoden? Farrah blir jo bare værre og værre. Hun må ha noen form for personlighetsforstyrrelse? Utrolig negativt hun har utviklet seg ... 3
Brimi Skrevet 6. januar 2016 #216 Skrevet 6. januar 2016 3 timer siden, Lady skrev: Hva synes dere om episoden? Farrah blir jo bare værre og værre. Hun må ha noen form for personlighetsforstyrrelse? Utrolig negativt hun har utviklet seg ... Det kan godt hende, men hun ble/blir ikke akkurat behandlet så bra av sine foreldre. Så det er ikke rart egentlig hvordan hun oppfører seg.
Lady Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #217 Skrevet 6. januar 2016 33 minutter siden, Brimi skrev: Det kan godt hende, men hun ble/blir ikke akkurat behandlet så bra av sine foreldre. Så det er ikke rart egentlig hvordan hun oppfører seg. Hvordan behandlet de henne?
kari2 Skrevet 6. januar 2016 #218 Skrevet 6. januar 2016 8 timer siden, Lady skrev: Hva synes dere om episoden? Farrah blir jo bare værre og værre. Hun må ha noen form for personlighetsforstyrrelse? Utrolig negativt hun har utviklet seg ... Huff ja, hun er helt på trynet. Det er rart hun ikke lærer noe. Hun skremmer jo vettet av alle som kommer henne nær. Skulle tro hun lærte litt av tidligere erfaringer, evt. av terapi. 1
Lady Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #219 Skrevet 6. januar 2016 17 minutter siden, kari2 skrev: Huff ja, hun er helt på trynet. Det er rart hun ikke lærer noe. Hun skremmer jo vettet av alle som kommer henne nær. Skulle tro hun lærte litt av tidligere erfaringer, evt. av terapi. Jeg vet!! :s 2
drue Skrevet 6. januar 2016 #220 Skrevet 6. januar 2016 5 timer siden, Brimi skrev: Det kan godt hende, men hun ble/blir ikke akkurat behandlet så bra av sine foreldre. Så det er ikke rart egentlig hvordan hun oppfører seg. Hva er det foreldrene egentlig har gjort (utenom at moren slo henne den ene gangen, det er jo selvfølgelig ikke ok)? Jeg tipper at man ikke kan legge ALL skyld på dem, jeg tror hun har vært rimelig vanskelig å oppdra. Riktignok så vet jeg ikke familiehistorien deres i detalj, det er vel ingen som vet det annet enn de som er i familien. Uansett, hun blir jo sint for de mest idiotiske tingene! For eksempel når hun snakket til moren om å passe Sophia, ærlig talt. Å bli så sur på grunn av såpe til vaskemaskinen? Moren sa jo ikke noe galt. Fikk helt vondt inni meg da hun begynte å gråte. Farrah overdriver helt utrolig mye, hun er som en evigvarende tenåring. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå