Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

så akkurat ferdig sesongen som den ligger ute på tv3play. uten at jeg er noen som helst profesjonell og kan bedømme dette på noen måte. Er det lov til å lese igjennom kriteriene narsisistisk personlighetsforstyrrelse og la det trekke inn litt hos KG folket?: Kjenner man seg igjenn i beskrivelsen av noen av karakterenes personlighet?:

"People with narcissistic personality disorder are characterized by exaggerated feelings of self-importance. They have a sense of entitlement and demonstrate grandiosity in their beliefs and behavior. They have a strong need for admiration, but lack feelings of empathy"

Dette er bare en skarve vikipedia beskrivelse, men....

Farrah ja, det har vært spekulert i det på nett hele tiden. Hun passer veldig godt inn i den beskrivelsen.

Anonymous poster hash: f2140...2ac

• Liker 2
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ny sesong med teen mom O.G skal starte 4.januar :D Flere som skal følge med? :popcorn: 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder i alle fall ikke å følge med!

Anonymkode: 77b91...a74

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Lady skrev:

Det kommer ny sesong med teen mom O.G skal starte 4.januar :D Flere som skal følge med? :popcorn: 

JAaa jeg :D :popcorn:

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gidder i alle fall ikke å følge med!

Nei, det trenger du ikke heller :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Sitronmelis skrev:

JAaa jeg :D :popcorn:

Gleder meg!! :fnise: Så klipp fra nye sesongen. Amber har bleket håret. Hun var så mye penere med blondt hår! 

Skrevet
1 time siden, Lady skrev:

Gleder meg!! :fnise: Så klipp fra nye sesongen. Amber har bleket håret. Hun var så mye penere med blondt hår! 

Hvor så du klipp? :D

Skrevet
2 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Hvor så du klipp? :D

På youtube. Søk på teen mom og :)!

Skrevet
2 minutter siden, Lady skrev:

På youtube. Søk på teen mom og :)!

Så det :) Det kledde hun!  Jeg gleder meg såå til å se bryllupet til Caitlynn og Tyler <3

Skrevet
9 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Så det :) Det kledde hun!  Jeg gleder meg såå til å se bryllupet til Caitljansen og Tyler <3

Jeg vet! Hun kledde det så utrolig godt også :) Mye penere enn det mørkebrune. Ja, det gleder jeg meg til også!! Butch var der :O Hadde ikke gitt han flere sjanser om det var min far

Skrevet

Hvor kan jeg se Teen mom OG? :klo: Finner ingenting

AnonymBruker
Skrevet

Søppel-TV de luxe!

• Liker 2
Skrevet

Så på mtv nå, det virka som en ny episode. Men ingen action her? 

Skrevet
10 timer siden, Sitronmelis skrev:

Hvor kan jeg se Teen mom OG? :klo: Finner ingenting

Er på watchseris,to. Skal se nå :):)

Skrevet

Hva synes dere om episoden? :popcorn: Farrah blir jo bare værre og værre. Hun må ha noen form for personlighetsforstyrrelse? Utrolig negativt hun har utviklet seg ... 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Lady skrev:

Hva synes dere om episoden? :popcorn: Farrah blir jo bare værre og værre. Hun må ha noen form for personlighetsforstyrrelse? Utrolig negativt hun har utviklet seg ... 

Det kan godt hende, men hun ble/blir ikke akkurat behandlet så bra av sine foreldre. Så det er ikke rart egentlig hvordan hun oppfører seg.

Skrevet
33 minutter siden, Brimi skrev:

Det kan godt hende, men hun ble/blir ikke akkurat behandlet så bra av sine foreldre. Så det er ikke rart egentlig hvordan hun oppfører seg.

Hvordan behandlet de henne?

Skrevet
8 timer siden, Lady skrev:

Huff ja, hun er helt på trynet. Det er rart hun ikke lærer noe. Hun skremmer jo vettet av alle som kommer henne nær. Skulle tro hun lærte litt av tidligere erfaringer, evt. av terapi.

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, kari2 skrev:

Huff ja, hun er helt på trynet. Det er rart hun ikke lærer noe. Hun skremmer jo vettet av alle som kommer henne nær. Skulle tro hun lærte litt av tidligere erfaringer, evt. av terapi.

Jeg vet!! :s

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Brimi skrev:

Hva er det foreldrene egentlig har gjort (utenom at moren slo henne den ene gangen, det er jo selvfølgelig ikke ok)? Jeg tipper at man ikke kan legge ALL skyld på dem, jeg tror hun har vært rimelig vanskelig å oppdra. Riktignok så vet jeg ikke familiehistorien deres i detalj, det er vel ingen som vet det annet enn de som er i familien.

Uansett, hun blir jo sint for de mest idiotiske tingene! For eksempel når hun snakket til moren om å passe Sophia, ærlig talt. Å bli så sur på grunn av såpe til vaskemaskinen? Moren sa jo ikke noe galt. Fikk helt vondt inni meg da hun begynte å gråte.

Farrah overdriver helt utrolig mye, hun er som en evigvarende tenåring. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...