Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Rose11
Skrevet

Wow, sitter å ser på programmet nå, har ikke sett noe særlig på det tidligere. Herregud for en drittsekk typen til Caitlynn er mot henne. Hadde det vært min mann hadde jeg gitt han en på trynet for LENGE siden. Anonymous poster hash: 17d9b...3e2

Taylor? Hvorfor er han drittsekk? :klo: Jeg liker både Taylor og Caitlynn veldig godt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Taylor? Hvorfor er han drittsekk? :klo: Jeg liker både Taylor og Caitlynn veldig godt.

Han satt å gnåla over hvor mye hun spiser, hvor mye hun spiste før, hva hun skulle gå ned i vekt osv.

Anonymous poster hash: 17d9b...3e2

• Liker 1
Skrevet

Hva er det som skjer med Farrah? Aldri opplevd noen være så ufin mot sin egen mor. Hun er en forferdelig person :hakeslepp: Moren er kanskje ikke helt stabil hun heller, men Farrah er ei skikkelig bitch..
Og ja, Taylor var alt for pushy mot at Caitlynn skulle gå ned i vekt, men har sett hvordan hun ser ut nå etter vektnedgangen og hun ser skikkelig bra ut! Forstår at han har lyst til at kjæresten skal se ut som hun gjorde før hun ble gravid.

Gjest Rose11
Skrevet

Han satt å gnåla over hvor mye hun spiser, hvor mye hun spiste før, hva hun skulle gå ned i vekt osv. Anonymous poster hash: 17d9b...3e2

Joda, men han tenker på helsen hennes nå som hun er gravid. Hun fikk jo beskjed om å tenke på kostholdet og har ikke hun diabetes? At du vil slå din egen mann fordi han vil ditt beste, er sykt!

Skrevet

Virker som at han gjør det ut av kjærlighet, men kanskje på litt feil måte. Sånn mannfolk flest ville gjort det.

• Liker 1
Skrevet

Joda, men han tenker på helsen hennes nå som hun er gravid. Hun fikk jo beskjed om å tenke på kostholdet og har ikke hun diabetes? At du vil slå din egen mann fordi han vil ditt beste, er sykt!

Hun har født ungen, i hvertfall i den episoden jeg så i går, og er fri for diabetes.

Jeg synes også han gikk for langt, en ting er at han er bekymra, men da kan han være det mens de to er alene og ikke fremfor mange andre. Det er i hvertfall ikke greit å lange ut om hvor mye hun spiser nå kontra før. I tillegg ammer hun så da er hun natrulig nok litt mer sulten enn hun kanskje har vært tidligere. 

Som sagt, greit å være bekymra og ville sin partner det beste, men det var ikke rette måten å gjøre det på. Hadde det vært min mann som gjorde det på den måten, så hadde han virkelig fått hørt det. Aldri i verden om jeg hadde godtatt å bli snakka til/om på den måten der.

Til slutt i episoden så skværa de opp og han innrømte vel da at han ikke visste hvordan han skulle støtte henne og hun forklarte hvordan det ville fungere bedre for henne.

• Liker 1
Gjest Rose11
Skrevet

Hun har født ungen, i hvertfall i den episoden jeg så i går, og er fri for diabetes.

Jeg synes også han gikk for langt, en ting er at han er bekymra, men da kan han være det mens de to er alene og ikke fremfor mange andre. Det er i hvertfall ikke greit å lange ut om hvor mye hun spiser nå kontra før. I tillegg ammer hun så da er hun natrulig nok litt mer sulten enn hun kanskje har vært tidligere. 

Som sagt, greit å være bekymra og ville sin partner det beste, men det var ikke rette måten å gjøre det på. Hadde det vært min mann som gjorde det på den måten, så hadde han virkelig fått hørt det. Aldri i verden om jeg hadde godtatt å bli snakka til/om på den måten der.

Til slutt i episoden så skværa de opp og han innrømte vel da at han ikke visste hvordan han skulle støtte henne og hun forklarte hvordan det ville fungere bedre for henne.

Hvilken episode er det snakk om? Jeg tror jeg har sett alle og kan ikke huske noe av dette? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som synes forholdet til Farrah og Simon virker påtatt og fake? Hvert fall fra Farrah sin side. Ser ut som hun prøver VELDIG hardt for å at forholdet skal virker så perfekt. Jeg tror ikke hun oppfører seg slik når de ikke filmer.

Anonymous poster hash: 37bed...9b0
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som skjer med Farrah? Aldri opplevd noen være så ufin mot sin egen mor. Hun er en forferdelig person :hakeslepp: Moren er kanskje ikke helt stabil hun heller, men Farrah er ei skikkelig bitch..

Og ja, Taylor var alt for pushy mot at Caitlynn skulle gå ned i vekt, men har sett hvordan hun ser ut nå etter vektnedgangen og hun ser skikkelig bra ut! Forstår at han har lyst til at kjæresten skal se ut som hun gjorde før hun ble gravid.

Enig. Farrah er grusom mot mora. Hun er ikke den perfekte mor, men Farrah er jo frekk og himler med øynene så fort hun åpner munnen. Håper inderlig ikke jeg får en så fæl datter!

Anonymous poster hash: 37bed...9b0

• Liker 3
Gjest Rose11
Skrevet

Ok, nå har jeg sett den episoden det var snakk om. Jeg har visst ikke fått med meg alle likevel.

Jeg skal innrømme Tyler var alt for pushy mot henne. Kan ikke være greit når alle sitter sammen og han sier sånt. Han burde ta det med henne på tomannshånd. Men tror nok han gjorde det ut av kjærlighet og ikke får å være stygg mot henne :)

Skrevet

Hvorfor har den nye typen til Amber på seg lue inne? 43 år gamle menn skal ikke bruke lue inne!

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som synes forholdet til Farrah og Simon virker påtatt og fake? Hvert fall fra Farrah sin side. Ser ut som hun prøver VELDIG hardt for å at forholdet skal virker så perfekt. Jeg tror ikke hun oppfører seg slik når de ikke filmer. Anonymous poster hash: 37bed...9b0

Enig med dette. Simon virket jo dritt lei i siste episode. Det forstår jeg godt.

Anonymous poster hash: 5b983...fe3

Skrevet

Enig. Farrah er grusom mot mora. Hun er ikke den perfekte mor, men Farrah er jo frekk og himler med øynene så fort hun åpner munnen. Håper inderlig ikke jeg får en så fæl datter! Anonymous poster hash: 37bed...9b0

Hallo, jeg hadde også oppført sånn hvis mora mi var lik hennes mor. Mora hennes trua henne med kniv og slo henne, hvem gjør sånt? Skjønner ikke at Farrah gidder å ha kontakt med moren sin engang, sånn som hun oppfører seg mot henne. Jeg har riktig nok bare sett 1 episode (tilbakeblikk episoden), men det var nok for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Hallo, jeg hadde også oppført sånn hvis mora mi var lik hennes mor. Mora hennes trua henne med kniv og slo henne, hvem gjør sånt? Skjønner ikke at Farrah gidder å ha kontakt med moren sin engang, sånn som hun oppfører seg mot henne. Jeg har riktig nok bare sett 1 episode (tilbakeblikk episoden), men det var nok for min del.

Farrah har å slått moren sin og er ikke noe bedre. Kanskje du burde se hele sesongen før du uttaler deg. Det er faktisk Farrah som er dramaqueen og behandler foreldrene som dritt. Jeg sier ikke moren er perfekt (for det er hun ikke!) Men hun prøver i alle fall. Farrah er bare en bitch som alltid.

Anonymous poster hash: 92c09...a9c

Skrevet

Farrah har å slått moren sin og er ikke noe bedre. Kanskje du burde se hele sesongen før du uttaler deg. Det er faktisk Farrah som er dramaqueen og behandler foreldrene som dritt. Jeg sier ikke moren er perfekt (for det er hun ikke!) Men hun prøver i alle fall. Farrah er bare en bitch som alltid.

Så det ene gjør at det andre er riktig? Kanskje bør jeg det, men fikk med meg nok av den ene episoden. Farrah var ikke spesielt snill med moren sin der heller.

Forøvrig, jeg var ikke snill med mamma når jeg var i begynnelsen av tenårene. Jeg kunne finne på å slå f.eks, men mamma har aldri lagt en hånd på meg forde.

AnonymBruker
Skrevet

Så det ene gjør at det andre er riktig? Kanskje bør jeg det, men fikk med meg nok av den ene episoden. Farrah var ikke spesielt snill med moren sin der heller.

Forøvrig, jeg var ikke snill med mamma når jeg var i begynnelsen av tenårene. Jeg kunne finne på å slå f.eks, men mamma har aldri lagt en hånd på meg forde.

Nei absolutt ikke ok å slå moen uansett. Farrah er ingen tenåring. Hun er 24.

• Liker 1
Skrevet

Nei absolutt ikke ok å slå moen uansett. Farrah er ingen tenåring. Hun er 24.

Du fikk ikke med deg poenget. Poenget mitt var at uansett hva jeg gjorde mot mamma så slo hun meg aldri.

Skrevet

Men Farrah er like ille mot faren sin også, som ikke har vært sånn mot ho, og ho er sånn med så og si alle andre ho møter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...