AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Hei! Jeg har hatt i 2 dager vanvittig vondt i puppene. Er skikkelig øm, spesielt oppover mot armhulen og de er veldig tunge. Jeg klarer ikke å ha på meg BH men heller ikke uten, så blir sprø Er det mulig for graviditet? det er ca 8 dager til IKM og jeg har aldri vondt i puppene før mensen skal komme, og nå er det jo veldig lenge før. Man kan vel kanskje ikke merke ømme pupper så tidlig likevel? eller? Kanskje jeg bare er støl:P Vi har prøvd en stund og må si jeg håååper men er litt skummelt det også :/ Også er det jo for tidlig å teste. Er det noen som har hatt det samme? Anonymous poster hash: bdd72...02b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Kan være både og. Jeg har dødelig ømme bryster 2 uker før mens noen ganger, andre ganger merker jeg ingen ting. Da jeg ble gravid var det som de gangene jeg har vondt før mens. Anonymous poster hash: 3dd7c...ac4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Takk for svar! hm ja det er vel mer normalt å få det rundt mens tider. Har aldri hatt det før og det er kjempe ubehagelig! Syntes det er rart at jeg plutselig skulle få det nå etter så mange år men det kan jo skje. Anonymous poster hash: bdd72...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå