AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Hei, driver med utholdenhetstrening hver dag, ofte flere rolige timer sammenhengende (altså ganske få hardøkter). Er 186 cm, veier 80 kg. Overkroppen er ganske tynn og jeg har en fettprosent på under 10. Men lårene og leggene samsvarer ikke med overkroppen, og jeg føler meg nesten teit med en fettdistrubusjon som kvinner oftest har, når jeg er en gutt... Gir meg dårlig selvtillit dette, spesielt når jeg sitter med jeans på bussen, da føler jeg beina klumper seg isammen da jeg har så omfattende musklatur i underkroppen. Når jeg står ser jeg proposjonert ut forfra, har heller ikke noen stor rumpe, men jeg hater innsiden av lårene og leggene mine... Må jeg gå mer ned i vekt, og ser det dumt ut med en veltrent gutt med litt skjevt forhold (nesten slik jeg forbinder med kvinner)? Leggene måler 40cm og låra 60cm +/-. Trenger råd, takk Anonymous poster hash: 7857d...f29
Gjest Runforit Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Hei, driver med utholdenhetstrening hver dag, ofte flere rolige timer sammenhengende (altså ganske få hardøkter). Er 186 cm, veier 80 kg. Overkroppen er ganske tynn og jeg har en fettprosent på under 10. Men lårene og leggene samsvarer ikke med overkroppen, og jeg føler meg nesten teit med en fettdistrubusjon som kvinner oftest har, når jeg er en gutt... Gir meg dårlig selvtillit dette, spesielt når jeg sitter med jeans på bussen, da føler jeg beina klumper seg isammen da jeg har så omfattende musklatur i underkroppen. Når jeg står ser jeg proposjonert ut forfra, har heller ikke noen stor rumpe, men jeg hater innsiden av lårene og leggene mine... Må jeg gå mer ned i vekt, og ser det dumt ut med en veltrent gutt med litt skjevt forhold (nesten slik jeg forbinder med kvinner)? Leggene måler 40cm og låra 60cm +/-. Trenger råd, takkAnonymous poster hash: 7857d...f29 60 cm på mannelår er ikke mye. Ville heller bygget opp overkroppen.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Det er ikke så mye nei, men føler jeg ser andre med tynnere lår hele tiden. Har ikke verdens lengste bein heller så da blir det litt verre. Anonymous poster hash: 7857d...f29
Gjest Runforit Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Det er ikke så mye nei, men føler jeg ser andre med tynnere lår hele tiden. Har ikke verdens lengste bein heller så da blir det litt verre.Anonymous poster hash: 7857d...f29 Men om hele du blir tynnere så blir du mager. Mannen min er 186 og veier 86 kg. Han har ikke noe ekstra fett og har over 60 cm lår og de er absolutt ikke store. Kan du ta bilde av deg selv i boxer? Mulig du ser deg selv litt feil?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Men om hele du blir tynnere så blir du mager. Mannen min er 186 og veier 86 kg. Han har ikke noe ekstra fett og har over 60 cm lår og de er absolutt ikke store. Kan du ta bilde av deg selv i boxer? Mulig du ser deg selv litt feil? Etter å ha målt igjen var de 65cm helt øverst. Men når jeg strammer beina har jeg ganske mye muskler der som synes, er kun litt på baksiden/innsiden av leggene at det er litt fett, men allikevel har jeg tydelige og tjukke blodårer på leggene og etter en hard økt kan jeg også skimte det på lårene. Tror kanskje det er psykisk ja. Etter å ha trent synes jeg de ser tynnere ut Min overkropp er ikke noe overdrevent spinkel heller selv om den er tynn, men bare lurer på hva dere tenker om muskuløs benbygning, jeg har lest at det er turnoff... er veldig usikker på meg selv av og til egentlig. Noe av grunnen til det er at jeg ikke trives på skolen, og får aldri bekreftelser på hvordan jeg ser ut, ender sikkert opp alene. Anonymous poster hash: 7857d...f29
Gjest Runforit Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Etter å ha målt igjen var de 65cm helt øverst. Men når jeg strammer beina har jeg ganske mye muskler der som synes, er kun litt på baksiden/innsiden av leggene at det er litt fett, men allikevel har jeg tydelige og tjukke blodårer på leggene og etter en hard økt kan jeg også skimte det på lårene. Tror kanskje det er psykisk ja. Etter å ha trent synes jeg de ser tynnere utMin overkropp er ikke noe overdrevent spinkel heller selv om den er tynn, men bare lurer på hva dere tenker om muskuløs benbygning, jeg har lest at det er turnoff... er veldig usikker på meg selv av og til egentlig. Noe av grunnen til det er at jeg ikke trives på skolen, og får aldri bekreftelser på hvordan jeg ser ut, ender sikkert opp alene. Anonymous poster hash: 7857d...f29 Hvor gammel er du? Du virker litt ung? Dette virker mer som et problem med eget selvbilde enn at det fysisk er noe galt med kroppssammensettingen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå