AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Har endel euro i kontanter jeg gjerne skulle ha vekslet til norske kroner. Prøvde på inskuddsmaskinen i banken men det gikk ikke. Banken min har heller ingen valutavekslingsmaskin. Den eneste jeg vet om ligger på flyplassen og dit er det langt herfra. Noen som vet? Bor i Bergen. Anonymous poster hash: ec3a6...088
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Forex. De tar minimalt med gebyrer, mye mindre enn i banken. Anonymous poster hash: a0aa0...3c4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Etter den hårreisende rævva servicen jeg fikk på forex, anbefaler jeg ingen å sette sine bein der. Men de er sikkert enklere å ha med å gjøre når det er noe så enkelt som veksling.Anonymous poster hash: f66a1...656
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 I banken du er kunde i til vanlig. Der jeg er kunde så slipper man gebyr også hvis man setter de inn på konto. Anonymous poster hash: 1d371...9f4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 I banken du er kunde i til vanlig. Der jeg er kunde så slipper man gebyr også hvis man setter de inn på konto.Anonymous poster hash: 1d371...9f4 Veldig få banker som lar deg gjøre det nå. Anonymous poster hash: 69789...93c
Kara W Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Jeg kan ikke veksle i banken min. Derimot fikk jeg vekslet på postkontoret. Deretter kun jeg ta med meg bunken med kontanter til banken og sette dem inn på konto Like forståelig som at jeg må på Narvesen for å kjøpe frimerker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå