Haimat Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 I dag ble det bestemt at vi skulle gifte oss. Egentlig så har vi diskutert det frem og tilbake en ukes tid, men i går sendte sambo en mail til sogne-presten, og i dag fikk vi bekreftet datoen for brylluppet. Datoen er 13 august 2005. Det hele gikk så fort. Jeg sa at jeg ønsket meg et sommer-bryllupp, og sambo "slo til", da det viste seg at det var ledig i midten av August. Han har ikke fått tid til å fri til meg en gang Det skulle han vel strengt tatt ha gjort FØR han snakket med presten?? Akkurat nå sitter jeg her med skrekkblandet fryd. JIPPI!! VI SKAL GIFTE OSS Hilsen Haimat... som fikk seg en overraskelse i dag.
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 Så moro da - gratulerer så mye og lykke til med forberedelsene! :D K
Gjest Lompa Skrevet 26. august 2004 #4 Skrevet 26. august 2004 GRATULERER! Og velkommen, du har SÅÅÅ mye moro og kos (og frustrasjoner) i vente.
Haimat Skrevet 26. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2004 Tusen takk for gratulasjonene. Jeg er fortsatt litt sjokkskadet :oops: Men det synker vel inn snart, og da blir det gøy å gå i gang med planleggingen. Selv om jeg ikke en gang vet hvor jeg skal begynne.... selv om jeg vil være 27 år når vi gifter oss, (og sambo 30), og selv om vi har vært sammen en god stund (6 år), så er dette likevel så nytt. spennede, og romantisk, og litt skummelt.... SKREKKBLANDET fryd, jeg har vel ikke vært av den romantiske typen?? Nå sitter jeg her og ønsker meg et orginalt bryllupp....
Gjest MrsL Skrevet 26. august 2004 #8 Skrevet 26. august 2004 Lykke til og kos deg med planleggingen :-)
Lullu Skrevet 27. august 2004 #9 Skrevet 27. august 2004 Gratulerer, og lykke til med planleggingen. Nyt tiden før bryllupet også. Å planlegge er gøy!! (syntes Lullu :-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå