AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har tenkt å gå ned i vekt. Er ganske overvektig. Ikke noe Lavkarbogreier. Jeg lurte på hva som er den beste måten uten trening da jeg ikke kan gå ut: Har sisialangst så jeg må gjøre dette hjemme. Er det antall kalori en må passe på? Proteiner, fett, eller hva. Hva er det jeg skal sjekke ved forskjellige matprodukter og det jeg skal få i meg. Anonymous poster hash: 055fa...ecf
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 TS her Jeg trenger også å vite hvordan jeg regner ut hvor mange kalori jeg trenger å få i meg i forhold til vekt for å gå ned. Hvordan regner jeg ut, finner ut det? Anonymous poster hash: 055fa...ecf
grrwaffmjau Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Søk opp kalorikalkulatorer på nett, plott inn infoen din med daglig aktivitet og trekk fra maks 500 kcal. Deretter kan du laste ned en kaloriapp, feks lifesum og legge inn det du spiser innenfor kalorigrensa. Er en fordel med kjøkkenvekt, så får du beregna nøyaktig. Etterhvert vil du vite sånn ca hvor mye det og det veier, så slipper du å bruke vekta konstant. Er fort gjort å bli litt fanatisk når man teller kalorier, men det er ett veldig bra hjelpemiddel når man vil ned i vekt. Har ingenting å si hvor kaloriene kommer fra såfremt du er i underskudd, men er jo klart bedre å velge magrere og mer mettende mat enn feks sjokolade. Du kan forresten trene hjemme også, ligger mange knallbra videoer på youtube hvor du får trent både styrke og kondisjon. Sjekk ut Jillian Michaels 30 day shred feks:) Masse lykke til! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå