Gå til innhold

Størrelse på dildoer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser størrelsen på enkelte dildoer lurer jeg på om det virkelig finnes noen som liker dem så store?

Jeg er sammen med en som har penis som er 16 cm tykk, det er mer enn nok for meg :)

Er det noen som liker å ha sex med en mann eller penetrere med dildo som er så tykk som 25 cm?

Anonymous poster hash: b7a16...896
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Google king kong dildo.

De finnes og de blir kjøpt. Tror ikke det er mange som har fungerende underliv eller sexliv etter å ha brukt de derimot.

Anonymous poster hash: 3b6c7...08e
Skrevet (endret)

Håper virkelig ingen forventer å finne en mann med 25 cm omkrets (8 cm diameter...) på utstyret.....En vanlig Colaboks, f.eks, er ca 6.5 cm i diameter.

Samboeren/kjresten/mannen din har jo en uvanlig tykk penis, og de færreste damer ønsker seg vel en som er særlig tykkere.

Endret av Resignert
Skrevet

Jeg synes så store dildoer rett og slett ser skumle ut! Hadde aldri fått inn en sånn uten store smerter heller. Foretrekker ganske små dildoer og vibratorer, og gjennomsnittlige peniser!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det mange av dere kg- glufser som bruker store dildoer?:P Isåfall er det vel ikke rart at dere skriker om stor pikk.;)

Anonymous poster hash: de893...3e9

Gjest makar
Skrevet (endret)

Håper virkelig ingen forventer å finne en mann med 25 cm omkrets (8 cm diameter...) på utstyret.....En vanlig Colaboks, f.eks, er ca 6.5 cm i diameter.

Samboeren/kjresten/mannen din har jo en uvanlig tykk penis, og de færreste damer ønsker seg vel en som er særlig tykkere.

Noe større enn en colaboks inni der = AU

Endret av makar
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kan ikke skjønne at noen liker noe særlig tykkere!

AnonymBruker
Skrevet

Vakuum blir et problem også når en bruker noe så stort. Jeg bare nevner det... For det er et nok så vanlig problem, at det kommer inn folk på sykestuen som har puttet noe i underlivet de ikke får ut igjen pga vakuum.

Anonymous poster hash: 9854f...cb9
Skrevet

Når jeg ser størrelsen på enkelte dildoer lurer jeg på om det virkelig finnes noen som liker dem så store?

Jeg er sammen med en som har penis som er 16 cm tykk, det er mer enn nok for meg :)

Er det noen som liker å ha sex med en mann eller penetrere med dildo som er så tykk som 25 cm?

Du er IKKE sammen med en som har en 16cm tykk penis. Vet du ikke forskjellen på tykkelse eller omkrets er du heller ikke gammel nok til å ha sex i det hele tatt. :P
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes så store dildoer rett og slett ser skumle ut! Hadde aldri fått inn en sånn uten store smerter heller. Foretrekker ganske små dildoer og vibratorer, og gjennomsnittlige peniser!

Enig! Som sagt, 16 cm er meeer enn nok for meg. Det er litt vanskelig å få inn dildoer på den størrelsen, men ingen problem å ha sex med typen :)

AnonymBruker
Skrevet

Du er IKKE sammen med en som har en 16cm tykk penis. Vet du ikke forskjellen på tykkelse eller omkrets er du heller ikke gammel nok til å ha sex i det hele tatt. :P

Mente så klart 16 cm rundt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker små/middels store peniser/dildoer. Stort er vondt! Jeg fikk en fancy rabbit-vibrator i gave en gang, med roterende kuler og dirring og pulsering og ørten instillinger og hastigheter. Den ligger og støver ned i skuffen, den var rett og slett så stor at den gjør vondt. Og den er vel bare 15-16 cm i omkrets, men det er for stort for meg.

Anonymous poster hash: ac1c9...8e6
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Sier du. Forskjellen på tykkelse og omkrets, er det samme!!

Forskjellen på lengde og tykkelse derimot.

Ikke gammel nok du heller ;p

Anonymous poster hash: 695db...e16

AnonymBruker
Skrevet

Mente så klart 16 cm rundt :)Anonymous poster hash: b7a16...896

Døøøøør! 16cm rundt, javisst!!

Anonymous poster hash: 695db...e16

AnonymBruker
Skrevet

Mente så klart 16 cm rundt :)

Jeg foretrekker små/middels store peniser/dildoer. Stort er vondt! Jeg fikk en fancy rabbit-vibrator i gave en gang, med roterende kuler og dirring og pulsering og ørten instillinger og hastigheter. Den ligger og støver ned i skuffen, den var rett og slett så stor at den gjør vondt. Og den er vel bare 15-16 cm i omkrets, men det er for stort for meg.

Anonymous poster hash: ac1c9...8e6

16cm i OMKRETS?! Virkelig...?!! HAHA! :skratte: Lengde tenker jeg at dere mener, og det er noe helt annet! Har enda til gode å møte en kar med en ''colaboks'' i boxeren. Han hadde det ikke blitt noe på, for å si det sånn :P

Anonymous poster hash: b0058...5cc

AnonymBruker
Skrevet

16cm i OMKRETS?! Virkelig...?!! HAHA! :skratte: Lengde tenker jeg at dere mener, og det er noe helt annet! Har enda til gode å møte en kar med en ''colaboks'' i boxeren. Han hadde det ikke blitt noe på, for å si det sånn :PAnonymous poster hash: b0058...5cc

Forskjell på colabox omkrets og omkrets 16 cm. Volum forskjellen ved samme lengde er 75%. Det hadde du sett og ikke minst merket Kall heller 16cm for håndleddstykkelse. Har selv preferanse at jeg ikke dater damer med større håndledd en hva omkretsen på kameraten er. Damer sammenligner ofte håndleddet sitt og underarmen sin med utstyret når de oppdager hvordan den ser ut.

Anonymous poster hash: 4a1ff...f77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...