Gjest Hasta Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Lurer på hvordan jeg får tak i et visakort med kort nr på utsiden, slik at jeg kan bestille ting på nettet. Det jeg har nå er et slik du har når du er under 18, og skulle gjerne hatt er "vanlig" visakort (er over 18)
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Kontakt banken din og bestill et. Anonymous poster hash: dfde2...298 3
Utenegenart Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Gå inn på nettbank, bestill nytt kort. Tror det er så enkelt.
Gjest Hasta Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Gå inn på nettbank, bestill nytt kort. Tror det er så enkelt. Gjore det, men da fikk jeg bare et nytt slik jeg hadde
Alex Turner Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Jeg fikk mitt uten å måtte bestille det selv, men jeg tror det skal gå an å bestille det i nettbanken eller ringe DNB
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Jeg fikk det også automatisk, men det er i hvert fall bare å kontakte DNB og be om et. Det er vel bare at systemet automatisk sender tilsvarende kort som sist, men såfremt du er 18 får du naturligvis tilsendt vanlig VISA i stedet bare du spør. Anonymous poster hash: 026b2...559 1
-Jiinxs- Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Bruk Chat funksjonen på DNB sin side. De kan sikkert hjelpe deg.
Minya Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Har du hatt Total 123 (eller Student eller hva det nå heter nå) for ungdom, vil du automatisk få "Leve" når du blir 20. "Leve" er et korttilbud for voksne, som inkluderer Bax-Visa (ikke kredittkort, vanlig debitkort med tall på forsiden) og Mastercard med innledende 10 000 i kreditt. Vil du ha vanlig Bax-Visa før det automatisk kommer opp på nettbanken din, må du snakke med en kundeveileder. I mellomtiden får du bare bestilt Visa Electron på egenhånd. Edit; For øvrig mener jeg du kan knytte kortet ditt opp mot en PayPal konto selv uten å ha et Bax-Visa, for å kunne betale på nettet. De aller fleste nettbutikker godtar PayPal. Endret 4. mai 2015 av Minya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå