Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Denne dietten har jeg gått på i 2 måneder, og det funker som bare det. Jeg veide 64 kg før jeg begynte og veier nå 52 kg :D Er 1.64 cm høy, så er super fornøyd. Jeg har spist kaker i selskap (et lite stykke) og begrenset meg totalt for å ikke stige over kcal inntaket.

Dette er et godt tips til dere som vil prøve noe nytt :D Jeg har trent mye utenom også, fordi jeg har alltid elsket å trene så det er noe jeg bare elsker!

Endret av Rainbow81
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Gratulerer med å sulte deg selv.

Sukk.....

• Liker 5
Skrevet (endret)

Dette er virkelig ikke et godt tips. 900-1100 kalorier er altfor lite kalorier. spiser man så lite så sulter man seg selv.

Endret av Andreas_B
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo klart at en mister kilo når en nesten ikke spiser noe pr dag og trener i tillegg. Jeg ser den oversikten som en ren sultekur. Ikke å anbefale for noen.

Anonymous poster hash: e88ad...e3e
  • Liker 3
Skrevet

Herregud? Dette er jo sånn pro-ana nesten det.

• Liker 2
Gjest O.G.
Skrevet

MiriamH???? Kommer du fra Malm?

AnonymBruker
Skrevet

"Healthy" har absolutt ingenting å gjøre i denne sammenhengen.

Anonymous poster hash: d7439...2b5
  • Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det opplegget du skisserer i vedlegget ditt er dømt til å gi deg problemer, store problemer, om en stund.

Både fysiske og psykiske problemer.

• Liker 3
Skrevet

MiriamH???? Kommer du fra Malm?

Malm, hvor er det ?:P

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Når jeg leser slike anoreksitråder som dette får jeg bare mer lyst på kaker og godt. Skal stikke og kjøpe en hel pakke brownies med verdens beste samvittighet!

Skrevet

Når jeg leser slike anoreksitråder som dette får jeg bare mer lyst på kaker og godt. Skal stikke og kjøpe en hel pakke brownies med verdens beste samvittighet!

Versegod ;) Hvis målet er å bli feit, så er det bare å hive i seg usunne matvarer og få livstilsykdommer.

• Liker 1
Gjest Sukkerbit
Skrevet

Versegod ;) Hvis målet er å bli feit, så er det bare å hive i seg usunne matvarer og få livstilsykdommer.

Jeg kan fint spise en pakke med brownies i uka. Har hatt stabil vekt i åresvis og er mer enn slank nok. Du spiser alt for lite og blir syk av det.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er pro ana ja, fant det på en pro ana side ;) Men det er den sunneste varianten av pro ana. Det finnes andre dietter, som kun er på 300 - 800 kcal. Det er da enda verre.

Og du oppfattet at den siden du fant den på er en side hvor bloggens innehaver har til hensikt å hjelpe andre jenter å utvikle og opprettholde anoreksi som diagnose?

Tråden bør stenges og du, TS, bør hales til lege, - for det du ønsker er å drepe deg selv sakte og på en svært smertefull måte.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet og stenges for helseskadelige råd som kan føre til alvorlige spiseforstyrrelser.

Rainbow81, mod

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...